معرفی بهترین مراکز خرید در کشور عمان

به گزارش دَبی بلاگ، معرفی مراکز خرید عمان

از جمله کارهایی که نمی توان آن را در سفر فراموش کرد، خرید کردن است. این مورد خصوصا یکی از جذابیت ترین و انرژی بخش ترین کارهایی است که خانم ها به آن علاقه زیادی دارند. خرید کردن و به همراه آوردن سوغاتی برای کسانی که عزیزان ما به حساب می آیند یکی از لذت بخش ترین قسمت های سفر به شمار می رود و اگر شما نیز به کشورهای خارجی سفر نموده باشید به خوبی می توانید حسی که به هنگام خرید برایتان به وجود آمده است را به یاد آورید.

معرفی بهترین مراکز خرید در کشور عمان

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

از آنجایی که معمولا شما می توانید کالاها و اجناسی جدید را در سایر کشورها مشاهده نموده و خریداری کنید، این مورد ذوق و شادی وصف ناپذیری را برایتان ایجاد خواهد نمود.

اما برای آنکه بتوانید خریدی راضی نماینده داشته باشید باید حتما آدرس معروف ترین و محبوب ترین مرکزهای خریدی که در هر منطقه یا کشور وجود دارد را بشناسید تا هنگامی که عزم خرید داشتید بدون فوت وقت، بتوانید تمام چیزهایی که احتیاج دارید را خریداری کنید.

یکی از کشورهای همسایه خلیج فارس که معمولا ایرانی ها دوست دارند برای یک بار هم که شده از آن دیدن نمایند، کشور عمان است. این کشور عربی با داشتن مراکز خرید دیدنی و عظیم، فرصت بسیار خوبی را برای خانم های عاشق خرید فراهم نموده است تا بتوانند لذت سفر به این کشور را دو چندان نمایند. اگر شما نیز قصد دارید از این کشور دیدن کنید به شما توصیه می کنیم این متن را مطالعه نموده و با مراکز خریدی که در آن وجود دارد آشنا شوید تا وقت بیشتری را برای این کار لذت بخش داشته باشید.

برای تجربه یک سفر هیجان انگیز به عمان، تور عمان خبرنگاران را همین حالا آنلاین رزرو کنید و از سفر خود به این کشور زیبا لذت ببرید.

مرکز خرید LuLu Hypermarket در عمان

یکی از مراکز خرید در عمان که می توانید به آن مراجعه نموده و به خرید بپردازید LuLu Hypermarket است. کسانی که کل مراکز خرید عمان را گشته اند، اذعان می نمایند که در این مجتمع همه چیز پیدا می گردد و می توان کالاها و سوغاتی هایی بسیار جالب توجه و زیبا تهیه کرد.

نکته جالب در خصوص این مرکز خرید، وجود چندین شعبه از آن در کشورهایی مانند عربستان و یمن است و این مورد نشان می دهد که استقبال بسیار خوبی از این مجتمع تجاری به عمل آمده است. این مجتمع از ساعت 8 صبح تا 12شب در اختیار علاقه مندان و گردشگران واقع شده است تا بتوانند مدت زمان زیادی در این مرکز باقی مانده و خرید نمایند.

مرکز خرید Avenues Mall در عمان

نکته ای که در خصوص Avenues Mall باید بدانید آن است که این مرکز از نظر معماری، با بقیه مرکز های خرید موجود در کشور عمان تفاوت دارد و یکی از جمله مراکزی است که بیشترین میزان خرده فروشان در آن مشغول به کارند.

وسعت این مرکز خرید حدود 72 هزار متر مربع است و علاوه بر آنکه می توانید در آن به خرید بپردازید امکانات دیگری مانند کافه، رستوران و مراکز تفریحی نیز در اختیارتان قرار داده شده است تا بیشترین لذت و هیجان را از پا گذاشتن به این مجتمع نصیب خود کنید.

البسه فراوری شده توسط مطرح ترین برندهای دنیا و هم چنین لوازمی مانند جواهر آلات و لوازم الکترونیکی، از جمله مواردی هستند که به راحتی می توانید آنها را در این مرکز پیدا نموده و خریداری کنید. این مجتمع تا ساعت 11 شب آماده است تا شما به هیجان انگیزترین و دوست داشتنی ترین قسمت سفر خود بپردازید.

با رزرو آنلاین هتل مسقط خبرنگاران، سفر خود به کشور عمان را با خیال آسوده در هر کجا و در هر ساعت آنلاین برنامه ریزی کنید و تعطیلات خود را رویایی سپری کنید.

فروشگاه میراث عمان

یکی از مراکزی که می توانید برای خرید صنایع دستی به آن مراجعه کنید، فروشگاه میراث عمان است. هنرمندان عمانی که با دستان توانمند خود توانسته اند اشیائی بسیار زیبا و کاربردی فراوری نمایند، آثار هنری خود را در این مجتمع ارائه نموده اند.

در این مجموعه صنایع دستی مانند مجمسه، نقاشی، اشیاء بافتنی و چوبی که حاوی قطعه ای از فرهنگ مردم ساکن این خطه است، در معرض فروش قرار داده شده و از ساعت ده صبح تا ده شب آماده است تا شما برای عزیزان خود، سوغاتی های سنتی این کشور را خریده و به آنها هدیه دهید.

سیتی سنتر مسقط

سیتی سنتر مسقط با داشتن بیش از 150 فروشگاه، خود را به محلی تبدیل نموده که می توان بسیاری از کالاها و اجناس را در آن پیدا کرد. اگر به دنبال جایی هستید که شما را بی احتیاج از رفتن به دیگر مراکز خرید در این کشور کند، سیتی سنتر بهترین گزینه برای شما به حساب می آید.

دلیل دیگری که باعث شده این مرکز خرید مورد توجه و علاقه بسیاری از گردشگران قرار گیرد نحوه دسترسی به آن است. این بازار در مرکز شهر واقع شده است و شما در هر نقطه ای از شهر مسقط، پایتخت کشور عمان، که باشید می توانید به راحتی خود را به این مرکز برسانید و ساعات طولانی را در آن به خرید بپردازید. بسیاری از برندهای مطرح در دنیا، در هر حوزه ای، در سیتی سنتر موجود بوده و این نیز از مواردی است که باعث می گردد شما نام این مجتمع تجاری را از قلم نیاندازید.

البته این مرکز تنها برای خرید در نظرگرفته نشده است و با داشتن داروخانه، رستوران و کافه می تواند خدمات بیشتری را به مسافران و گردشگران ارائه دهد. این مرکز خرید از شنبه تا پنج شنبه، از ساعت 10 صبح تا 10شب باز بوده و آماده خدمت رسانی است. روزهای آدینه نیز از ساعت دو بعد از ظهر تا ده شب امکان رفتن به این مرکز برای شما وجود دارد.

مرکز خرید ZAKHER SHOPPING MALL در عمان

بعضی افرادی که برای خرید کردن احتیاج به تمرکز و رفتن به جاهای خلوت دارند، از این مجتمع استقبال زیادی می نمایند. این مرکز در یکی از نقاط بسیار خلوت قرار گرفته و به همین دلیل می توانید با آرامش خیال و بدون همهمه و مزاحمت، تمام طول روز را در آن سپری نموده و مایحتاج و سوغاتی هایی که دوست دارید را خریداری کنید.

ایرانی ها از رفتن به این مرکز خرید استقبال زیادی به عمل می آورند؛ زیرا یک رستوران ایرانی در این مجتمع وجود دارد و شما برای آنکه باز هم خاطره غذاهای ایرانی را به یاد آورید می توانید به این مرکز خرید مراجعه کنید.

خبرنگاران با ارائه لیست کامل پروازها امکان خرید ارزان ترین بلیط هواپیمای عمان را برای شما فراهم نموده و با خرید بلیط لحظه آخری عمان می توانید سفر خود به این کشور را با کم ترین هزینه شروع کنید.

مرکز خرید CAPITAL STORES در عمان

اگر بچه ها شما از آمدن به خرید ابراز خستگی می نمایند و دوست ندارند شما را در این بخش هیجان آور سفر همراهی نمایند، CAPITAL STORES گزینه مناسبی برای انتخاب یک مرکز خرید است. در این مرکز خرید یک پارک مخصوص بازی بچه ها ساخته شده و شما می توانید در راهروهای این مرکز به خرید بپردازید، در حالی که بچه هاتان در حال بازی کردن در پارک مخصوص خود هستند.

با رفتن به این مجتمع تجاری هم شما و هم بچه های که با خود به همراه دارید قادر خواهند بود از اوقات خود به بهترین شکل ممکن استفاده نموده و هر کسی فعالیتی که به آن علاقه دارد را انجام دهد.

علاوه بر خرید، امکاناتی مانند کافی شاپ و کلینیک فیزیوتراپی نیز در این مرکز وجود دارد و تا ساعت ده شب آماده خدمت رسانی به مسافرین و گردشگران است. نکته مثبت دیگری که باید در رابطه با این مرکز خرید به آن اشاره نمود، قرار داشتن در نزدیک ترین فاصله تا ساحل است؛ بعد از آنکه خرید خود را انجام دادید به ساحل رفته و با دیدن مناظری بی بدیل و زیبا از دریا، لذت سفر خود را تکمیل کنید.

مرکز خرید Al Araimi در عمان

اگر به دنبال برندهای معروف و مشهور دنیا هستید و نمی دانید در کدام مرکز خرید در عمان می توانید این برندها را پیدا کنید، ما به شما رفتن به مرکز خرید Al Araimi را توصیه می کنیم. این مرکز خرید لباس و اجناسی که مسافرین و گردشگران دوست دارند آنها را خریداری نمایند وجود دارد و در صورت احساس گرسنگی نیز می توانید به فود کورت های موجود در این مرکزخرید رفته و انرژی از دست رفته تان را باز به دست آورید.

عمان

منبع: الی گشت
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 14369

به "معرفی بهترین مراکز خرید در کشور عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین مراکز خرید در کشور عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید