مقاله: بازار شناور پاتایا (تایلند)

به گزارش دَبی بلاگ، در این بازار 350 میلیون باتی، بیشتر از 114 مغازه و فروشنده روی آب، خوراکی ها و دسرهای اصیل تایلندی را از سراسر کشور به مسافران تور تایلند می فروشند. برای داشتن یک تجربه واقعی از یک بازار شناور در تور پاتایا، یک قایق همراه با قایقران اجاره کنید و در اطراف بچرخید و از دیدن معماری های تایلندی و زندگی کنار رودخانه لذت ببرید. معمولا قایق ها آن قدر بزرگ هستند که بتوانند 4 نفر را در خود جای دهند. شما می توانید آن ها را با قیمتی پایین برای حدود نیم ساعت کرایه کنید. پیاده روی در میان صدها خانه چوبی که به سبک های مختلف از 4 منطقه تایلند ساخته شده اند نیز تجربه ای دلپذیر و مفرح است.

مقاله: بازار شناور پاتایا (تایلند)

بازار شناور پاتایا مکانی عالی برای کمی دور بودن از هرج و مرج شهر است. بازدید از این بازار برای آن دسته از مسافران تور تایلند که تا به حال یک بازار شناور را ندیده اند، از بایدهای تور پاتایا است. این بازار در جاده سوخومویت و حدود 2 کیلومتر بعد از دنیای زیر آب پاتایا قرار گرفته است.

علاوه بر فروشگاه های سوغاتی و غذا، این بازار چند جاذبه فرهنگی و تفریحی هم دارد. موزه کنده کاری های چوبی، کارهای زیبای چوبی را به نمایش گذاشته است. اگر به تور تایلند آمده اید تا عکاسی کنید، مزارع گل آفتابگردان و کشاورزی را از دست ندهید. یک نمایش روزانه رایگان هم با 4 اجرای فرهنگی وجود دارد.

منبع مقاله: بازار شناور پاتایا (تایلند)

انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 22491

به "مقاله: بازار شناور پاتایا (تایلند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بازار شناور پاتایا (تایلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید