مورالس: ترامپ مانع مذاکره میان دولت و مخالفان در ونزوئلا می گردد

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از آناتولی، ایوو مورالس رئیس جمهوری بولیوی در سخنانی بیان کرد که موضع اتخاذ شده توسط آمریکا در قبال ونزوئلا باعث دخالت آشکار واشنگتن نه تنها در این کشور بلکه در کشورهای دیگر منطقه شده است.

مورالس: ترامپ مانع مذاکره میان دولت و مخالفان در ونزوئلا می گردد

رئیس جمهوری بولیوی در این خصوص ادامه داد: ترامپ مانع شروع مذاکرات میان دولت نیکولاس مادورو و مخالفان می گردد. از حضور در آنکارا به عنوان نخستین رئیس جمهور بولیوی که به ترکیه سفر می نماید بسیار مفتخر هستم. برای تقویت روابط و همکاری های سیاسی و تجاری با ترکیه این سفر را انجام دادیم.

وی در ادامه اضافه کرد: در خصوص بحران در ونزوئلا بر این باور هستیم که هنگام بروز هر گونه اختلاف نظر در هر کشوری باید مسائل توسط مردم و مقامات آن کشور با مذاکره حل و فصل گردد.

مورالس توضیح داد: هر گونه دخالت خارجی را رد می کنیم. موضع آمریکا در قبال ونزوئلا نه تنها در این کشور بلکه دخالت در سایر کشورها را نیز به همراه خواهد داشت. دولت مادورو و مردم ونزوئلا خواستار مذاکره هستند. اطلاعاتی دال بر تمایل مخالفان برای انجام مذاکره نیز در دست دارم. اما دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اجازه نمی دهد. آمریکا پیوسته با دخالت خود مانع حصول توافق میان مخالفان و دولت ونزوئلا می گردد. این اقدامات حمله روشن به راهکارهای انجام مذاکرات است.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 740

به "مورالس: ترامپ مانع مذاکره میان دولت و مخالفان در ونزوئلا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورالس: ترامپ مانع مذاکره میان دولت و مخالفان در ونزوئلا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید