مکرون: تحریم های آمریکا علیه سیاستمداران لبنان بی نتیجه است

به گزارش دَبی بلاگ، رئیس جمهور فرانسه در دومین کنفرانس مجازی جمع آوری یاری اقتصادی برای لبنان گفت که تحریم های آمریکا علیه سیاستمداران لبنان و در فرایند تشکیل دولت بی نتیجه بوده است.

مکرون: تحریم های آمریکا علیه سیاستمداران لبنان بی نتیجه است

از پروفایل ما وبلاگ سفربرو دیدن نمایید.

به نقل از المیادین، امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در شروع دومین کنفرانس مجازی جمع آوری یاری مالی برای لبنان پس از انفجار بندر بیروت، پایتخت لبنان در 4 اوت امسال سخنرانی کرد.

او گفت: هیچ یک از تدابیر نقشه راه فرانسه برای لبنان اجرایی نشده است. هیچ گامی در راستای بازنگری حساب های بانک مرکزی لبنان برداشته نشده است.

مکرون اضافه کرد: این در حالی است که اوضاع مالی لبنان وخیم شده است و این به معنای رویارویی با مسائل بیشتر خواهد بود.

او به تحریم های آمریکا علیه مقامات و افراد سیاسی لبنان اشاره نمود و گفت: تحریم های آمریکا علیه سیاستمداران لبنان تا به امروز هیچ تاثیری نداشته است و این تحریم ها هرگز در راستا تشکیل دولت جدید در لبنان تاثیر نداشته و یاریی نکرده است.

با وجود شکست های پی در پی طرح فرانسه برای نجات لبنان از وخامت اوضاع مالی، مالی، اجتماعی، بهداشتی و سیاسی و کاهش پویایی آن بعد از انفجار بندر بیروت، پاریس امروز (چهارشنبه) میزبان دومین کنفرانس گروه حامیان لبنان است.

این نشست به وسیله ویدئوکنفرانس برگزار و از کاخ الیزه اداره و با نظارت امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه و آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل برای فراهم کردن یاری های انسانی بیشتر برای لبنان برگزار می گردد و حدود 30 رئیس جمهور و نخست وزیر و تعدادی از وزرا و نهاد های مالی و مالی بین المللی از جمله صندوق بین المللی پول در آن شرکت می نمایند.

در نشست اول وعده هایی برای یاری به لبنان به ارزش 250 میلیون دلار داده شد و این مبلغ در برابر خسارت هایی که به دلیل انفجار بیروت به لبنان وارد شده، ناچیز است. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 13866

به "مکرون: تحریم های آمریکا علیه سیاستمداران لبنان بی نتیجه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکرون: تحریم های آمریکا علیه سیاستمداران لبنان بی نتیجه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید