نخستین آموزشگاه ووشو در قم راه اندازی می گردد

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران: رئیس هیئت ووشوی قم با بیان این که ووشوکاران قمی بخت زیادی برای حضور در مسابقات آسیایی چین دارند گفت: نخستین آموزشگاه ووشو در قم راه اندازی می گردد.

نخستین آموزشگاه ووشو در قم راه اندازی می گردد

مهدی اردستانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در قم گفت: رشته ووشو در قم در زمره رشته های پیروز، پر مدال و دارای چند ملی پوش در تیم های ملی به شمار می رود و برنامه هایی برای حضور ورزشکاران قمی ووشو در مسابقات جهانی و آسیایی تدوین شده است.

وی اضافه کرد: در چند سال اخیر شاهد جهشی کیفی در ووشوی قم بوده ایم و این پیشرفت، خود را در قالبت حضور قابل توجه ووشوکاران بانوی قمی در لیگ برتر و حضور چند ملی پوش در تیم های ملی نشان داد و ووشوکاران قمی در شرایط فعلی، بخت زیادی برای حضور در مسابقات آسیایی چین دارند.

رئیس هیئت ووشوی قم گفت: ظرفیت بسیار خوبی در بعد نیروی انسانی برای ووشوی قم متصور هستیم و بر اساس توجه به این ظرفیت در نظر داریم نخستین آموزشگاه رسمی ووشو در قم را در تابستان سال جاری راه اندازی کنیم.

اردستانی بیان نمود: رایزنی های لازم با فدراسیون ووشو برای راه اندازی این آموزشگاه اجرا شده است و قرار است مراسم راه اندازی و شروع به کار این آموزشگاه که برای رده های سنی پایه در نظر گرفته شده با حضور مسئولان بلندپایه فدراسیون ووشو در قم برگزار گردد.

وی مطرح کرد: سال جاری در نظر داریم با حمایت و پشتیبانی بخش خصوصی در لیگ برتر ووشوی بانوان و یگ برتر جوانان شرکت کنیم البته بانوان ما فصل گذشته هم در لیگ برتر حاضر بودند و با بودجه ای ناچیز نسبت به تیم های پرخرج لیگ، مقام چهارم را به دست آوردند.

رئیس هیئت ووشوی قم توضیح داد: برگزاری یک دوره مسابقات قهرمانی کشور در قم نیز در دستور کار قرار گرفته است و برنامه ریزی لازم برای برگزاری این مسابقات در اواخر تابستان سال جاری اجرا شده است.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4863

به "نخستین آموزشگاه ووشو در قم راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین آموزشگاه ووشو در قم راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید