نسل دوم هدست هولولنز مایکروسافت با قیمت 3500 دلاری روانه بازار شد

به گزارش دَبی بلاگ، عرضه هدست واقعیت ترکیبی هولولنز 2 شروع شده است. این هدست 3500 دلاری در چندین کشور مختلف به دست افرادی می رسد که آن را پیش خرید نموده اند. این مدل نسبت به نسل قبلی که در سال 2016 عرضه شده از میدان دید وسیع تر و فرمان های حرکتی پیچیده تری پشتیبانی می نماید.

نسل دوم هدست هولولنز مایکروسافت با قیمت 3500 دلاری روانه بازار شد

هولولنز 2 در ابتدا کشورهای آمریکا، آلمان، ایرلند، نیوزیلند، استرالیا و بریتانیا روانه بازار می گردد. مایکروسافت در طراحی این مدل جدید پیروز شده وزن آن را بهتر از گذشته مدیریت کند و پیدا کردن زاویه دید مناسب به کار ساده تری بدل شده است. در این بین باید خاطرنشان کنیم میدان دید از 34 درجه به 52 درجه رسیده است.

ضمناً نباید پیشرفته شدن فرمان های حرکتی را از قلم بیندازیم. به عنوان مثال حالا کارهایی مانند حرکت دادن اشیاء یا نمایش دادن منوها به کار بسیار ساده تری بدل شده است. از چنین مشخصه ای می توان برای کارهای مختلفی استفاده کرد و این محصول را به گجت کاربردی تر تبدیل نموده است.

مایکروسافت برای نسل نخست هولولنز نمونه های اولیه بازی ها و اپلیکیشن های هنری را عرضه کرد ولی نسل دوم آن برای صنایع-به خصوص افراد شاغل در کارخانه ها- توسعه یافته است. در هر صورت این گجت برای کاربران معمولی عرضه نشده و قرار نیست چنین افرادی از آن استفاده نمایند. مایکروسافت همچنین مشغول توسعه مدل خاصی از این هدست برای ارتش آمریکا است.

طبق اعلام مایکروسافت، پشتیبانی از نسل اول هولولنز همچنان ادامه پیدا می نماید ولی بعضی توسعه دهندگان به احتمال زیاد به زودی توسعه اپلیکیشن های مبتنی بر فرمان های حرکتی هولولنز 2 را شروع خواهند کرد.

منبع: The Verge

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3851

به "نسل دوم هدست هولولنز مایکروسافت با قیمت 3500 دلاری روانه بازار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل دوم هدست هولولنز مایکروسافت با قیمت 3500 دلاری روانه بازار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید