نمایشگاه مجازی دوازدهمین جشنواره بین المللی حرکت شروع به کار کرد

به گزارش دَبی بلاگ، سامانه مجازی نمایشگاه جشنواره بین المللی حرکت از صبح امروز، 19 مرداد افتتاح و پس از دو روز بازدید 21 مرداد، اختتامیه جشنواره به صورت برخط برگزار می گردد.

نمایشگاه مجازی دوازدهمین جشنواره بین المللی حرکت شروع به کار کرد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دوازدهمین جشنواره بین المللی حرکت که هر ساله به منظور بزرگداشت فعالیت انجمن ها و اتحادیه های علمی دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور برگزار می گردد، به ایستگاه آخر رسید. به دلیل شیوع ویروس کرونا و با عنایت به دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا با بهره گیری از تکنولوژی های جدید و به صورت مجازی برگزار می گردد.

در این نمایشگاه مجازی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی فعال در دوازدهمین جشنواره هر یک در غرفه های مجازی خود به نمایش دستاورد های انجمن های علمی دانشجویی دانشجویان خود پرداخته و در کنار غرفه های دانشگاهی، چهار بخش ویژه اتحادیه های انجمن علمی دانشجویی، بخش بین الملل، انجمن پویا و بخش ایده شو نیز به نمایش گذاشته شده اند .

سامانه مجازی نمایشگاه این جشنواره از ساعت 9صبح امروزیکشنبه 19 مرداد ماه به آدرس festival.isic.ir افتتاح شده و پس از دو روز بازدید از نمایشگاه، روز سه شنبه 21 مرداد ماه مراسم اختتامیه جشنواره به صورت برخط و با حضور مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار خواهد شد. همچنین در مراسم اختتامیه، علاوه بر اجرای برنامه های مختلف، برگزیدگان جشنواره دوازدهم در بخش بین الملل و دانشگاه های داخل معرفی می شوند.

در این جشنواره آثار انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور در 9 حوزه کارآفرینی، کتاب، انجمن برتر، بخش ویژه، مسابقه، نشریه، فعالیت خلاقانه، محتوای دیجیتال و اختراع به رقابت پرداخته اند.

گفتنی است، در نهایت علاوه بر رونمایی از تندیس جشنواره، دانشگاه برتر در حوزه فعالیت های علمی دانشجویی و همچنین اتحادیه های برتر نیز معرفی خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10994

به "نمایشگاه مجازی دوازدهمین جشنواره بین المللی حرکت شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه مجازی دوازدهمین جشنواره بین المللی حرکت شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید