نمایشگاه های صنایع دستی با همکاری دانشگاه سما برگزار می گردد

به گزارش دَبی بلاگ، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفت: نمایشگاه گروهی و انفرادی صنایع دستی با همکاری دانشگاه سما برگزار می گردد.

نمایشگاه های صنایع دستی با همکاری دانشگاه سما برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، نشست مشترکی با حضور رضا برومند مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان، محمدی نژاد معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس و جمعی از کارشناسان در اداره کل میراث فرهنگی هرمزگان برگزار گردید.

رضا برومند مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان در این نشست ضمن تاکید بر فعالیت های مشترک در حوزه فناوری و نوآوری صنایع دستی و گردشگری اضافه کرد: دانشگاه ها نقش به سزایی در توسعه صنایع دستی و گردشگری دارند و می توانند در این راستا بازوی توانمندی برای این اداره کل باشند.

او با اشاره به اینکه پتانسیل های خوبی در دانشگاه برای توسعه صنایع دستی و گردشگری وجود دارد اضافه کرد: مشارکت دانشجویان در معرفی آثار تاریخی و فرهنگی استان ضمن دانش افزایی می تواند در آشنایی گردشگران با جاذبه های گردشگری استان موثر باشد.

برومند با اشاره به اینکه در این نشست برای برگزاری طرح های آموزشی و پژوهشی مشترک توافق به عمل آمد اضافه کرد: همچنین با همکاری مشترک، نمایشگاه های گروهی و انفرادی در بخش صنایع دستی برگزار می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2619

به "نمایشگاه های صنایع دستی با همکاری دانشگاه سما برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه های صنایع دستی با همکاری دانشگاه سما برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید