نماینده کُرد ادعا کرد؛ تظاهرات قریب الوقوع در کردستان عراق

به گزارش دَبی بلاگ، عضو فراکسیون پارلمانی التغییر گفت که ساکنان منطقه کردستان بزودی یک تظاهرات گسترده در اعتراض به شرایط معیشتی و اقتصادی این منطقه، برگزار می کنند.

نماینده کُرد ادعا کرد؛ تظاهرات قریب الوقوع در کردستان عراق

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، امین بکر عضو فراکسیون پارلمانی التغییر، امروز پنجشنبه (23 آوریل)، از برگزاری تظاهرات قریب الوقوع در منطقه کردستان که بازتابی از واقعیت اسف بار معیشتی شهروندان این منطقه است، خبر داد.

وی در گفت وگو با شبکه العهد شرح داد: بزودی در منطقه کردستان تظاهراتی برگزار می شود و این تظاهرات بیانگر شرایط معیشتی اسف بار شهروندان کُرد که تحت لطف دولت زندگی می کنند، است.

امین بکر افزود: کارمندان منطقه کردستان از ماه ژانویه حقوق دریافت نکرده اند. شرایط مالی بویژه پس از کاهش قیمت نفت و وضع مقررات منع آمد و شد و تعطیلی حیات مالی در این شهرها، بشدت شکننده است. عراق اکنون از یک بحران مالی شدید رنج می برد و باید دولتی تشکیل شود که متفاوت از دولتهای پیشین باشد.

این کننده عراقی در ادامه گفت: حزب دموکرات کردستان عراق در حال تحمیل نظرات خود علیه فراکسیون های کرد و گروه های سیاسی حاضر در مرکز است. الکاظمی ملزم نیست که رأی حزب دموکرات کردستان را کسب کند و آزادی دارد که وزرایش را خود انتخاب کند.

ص

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8325

به "نماینده کُرد ادعا کرد؛ تظاهرات قریب الوقوع در کردستان عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده کُرد ادعا کرد؛ تظاهرات قریب الوقوع در کردستان عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید