هافبک تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن: استادیوم آزادی جوی باورنکردنی داشت، همدلی، کلید موفقیت ما بود

به گزارش دَبی بلاگ، کنتو میسائو، هافبک تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن، جو استادیوم آزادی در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا را باورنکردنی توصیف کرد.

هافبک تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن: استادیوم آزادی جوی باورنکردنی داشت، همدلی، کلید موفقیت ما بود

به گزارش خبرنگاران، کنتو میسائو در گفت وگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره قهرمانی تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن در لیگ قهرمانان آسیا گفت: پس از اینکه بازیکنان بازنشسته می شوند، می توانید با نگاهی به تعداد قهرمانی های آنها، درخصوص دوران بازی بازیکنان قضاوت کنید. این (عناوین قهرمانی) چیزی است که ما از طریق آن ارزیابی می شویم و به همین خاطر، از قهرمانی در رقابتی به بزرگی لیگ قهرمانان آسیا خوشحالم.

وی ادامه داد: این تنها عنوانی بود که آنتلرز تاکنون در آن به قهرمانی نرسیده بود. اینکه توانستیم به قهرمانی رقابت ها برسیم و اینکه توانستم در ترکیب ثابت کاشیما بازی کنم، من را بسیار خوشحال می نماید. حس همدلی در تیم، کلید موفقیت کاشیما آنتلرز بود. در تیم، هیچ کسی برای خودش بازی نمی نماید و همه برای تیم کوشش می نمایند. خاتمه تلخ یک رؤیا؛ پرسپولیس نایب قهرمان آسیا شد مجتبی حسینی: از تیم کم مهره و خسته پرسپولیس نمی شد انتظار قهرمانی داشت

هافبک 22 ساله آنتلرز درباره بازی مقابل تماشاگران پرشور تیم پرسپولیس در استادیوم آزادی، گفت: شاهد جوی باورنکردنی بودیم. شما خیلی شانس بازی در چنین شرایطی را پیدا نمی کنید و ما توانستیم در این استادیوم به قهرمانی مسابقات برسیم. این برای شناخت شرایط بازی مقابل تیم های مختلف آسیایی و نقاط قوت آنها به ما یاری می نماید. تاکنون من بیشتر مقابل تیم های شرق آسیا بازی نموده ام و این (بازی در استادیوم آزادی) تجربه باارزشی برای من خواهد بود.

به گزارش خبرنگاران، کاشیما آنتلرز ژاپن با کسب تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم آزادی و به لطف پیروزی 2 بر صفر در دیدار رفت، به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 فروردین 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 14

به "هافبک تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن: استادیوم آزادی جوی باورنکردنی داشت، همدلی، کلید موفقیت ما بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هافبک تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن: استادیوم آزادی جوی باورنکردنی داشت، همدلی، کلید موفقیت ما بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید