هیلاری کلینتون از جو بایدن در انتخابات 2020 حمایت کرد

به گزارش دَبی بلاگ، وزیر امور خارجه پیشین آمریکا از جو بایدن، نامزد بالقوه دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری نوامبر 2020 و رقابت با دونالد ترامپ حمایت کرد.

هیلاری کلینتون از جو بایدن در انتخابات 2020 حمایت کرد

به نقل از پایگاه خبری هیل، هیلاری کلینتون، نامزد ریاست جمهوری دموکرات ها در انتخابات 2016 و وزیر خارجه دولت باراک اوباما در مراسمی با موضوع تاثیر شیوع کروناویروس بر زنان حمایت خود را از جو بایدن، معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا اظهار داشت.

کلینتون در ویدیو کنفرانسی با جو بایدن گفت: مایه خشنودی من است که بخشی از کمپین شما باشم؛ نه فقط اینکه شما را تایید کنم، بلکه به شما یاری کنم تا مسائل بسیار زیادی که در این انتخابات ریاست جمهوری در معرض خطر قرار دارند، پررنگ کنید.

وزیر خارجه سابق آمریکا همچنین به روابط خوبش با بایدن از زمانی که آنها با یکدیگر در سنا بودند تا زمانی که هر دو برای دولت اوباما کار می کردند، اشاره نمود. کلینتون گفت: ما به یک رهبر احتیاج داریم، یک رئیس جمهور، مثل جو بایدن.

بایدن در هفته های اخیر از سوی چندین مقام سیاسی سرشناس شامل سناتور برنی سندرز که اوایل همین ماه به کمپین خود برای ورود به کاخ سفید سرانجام داد، مورد حمایت نهاده شد. از دیگر مقام هایی که به تازگی از بایدن حمایت نموده اند، می توان به باراک اوباما، سناتور الیزابت وارن و ال گور، معاون رئیس جمهوری اسبق آمریکا اشاره نمود.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8256

به "هیلاری کلینتون از جو بایدن در انتخابات 2020 حمایت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیلاری کلینتون از جو بایدن در انتخابات 2020 حمایت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید