پنج روز بدون کرونا در بروجن

به گزارش دَبی بلاگ، برای پنجمین روز پیاپی آمار کرونا در شهرستان بروجن ثابت ماند.

پنج روز بدون کرونا در بروجن

محمدحسن کرمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان بروجن در گفت وگو با خبرنگار در ، گفت: برای پنجمین روز پیاپی آمار کرونا در این شهرستان ثابت ماند.

او افزود: از شروع شیوع ویروس کرونا در کشور، تا کنون 59 بیمار با علایم بالینی مشکوک در بیمارستان بستری شده که 19 مورد مبتلای قطعی به این ویروس در شهرستان بروجن شناسایی و ثبت شده است.

کرمی افزود: تا کنون 41 بیمار با بهبودی کامل از بیمارستان حضرت، ولی عصر (عج) ترخیص شده است و شش نفر هم جان خود را از دست داده اند.

او ادامه داد: امروز آدینه 15 فروردین ماه، 112 نفر به مراکز منتخب خدمات جامع سلامت شبکه بهداشت و درمان مراجعه کردند که با شناسایی یک مورد مشکوک، شمار افراد بستری در بیمارستان به 9 نفر رسید.

کرمی با اشاره به ثبات پنج روزه آمار کرونا در شهرستان بروجن گفت: شرایط موجود مرهون همکاری و مشارکت مردم، فداکاری کادر پزشکی و پرستاری و اتخاذ تصمیمات کارشناسی در ستاد شهرستانی مقابله با کرونا بوده که جای تقدیر و تشکر دارد.

او افزود: حفظ و تداوم شرایط موجود همچنان نیازمند همراهی مردم در اجرای 100 درصدی طرح غربالگری به منظور شناسایی افراد در معرض خطر و قطع زنجیره انتقال بوده که با مراجعه به سامانه خوداظهاری salamat.gov.ir و تماس با سامانه 190 محقق خواهد شد.

بروجن از شهرستان های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله 62 کیلومتری شهرکرد مرکز استان واقع شده است.

ف

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 7291

به "پنج روز بدون کرونا در بروجن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج روز بدون کرونا در بروجن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید