پیشرفت فیزیکی 90درصدی یک هتل 4ستاره در تبریز

به گزارش دَبی بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی هتل تبریزپالاس اطلاع داد.

پیشرفت فیزیکی 90درصدی یک هتل 4ستاره در تبریز

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده با اشاره به اینکه هتل چهار ستاره تبریز پالاس یکی از هتل های شاخص تبریز محسوب می گردد که در منطقه جنوب شرق در حال احداث است، ادامه داد: احداث هتل تبریز پالاس توسط بخش خصوصی از سال 96 در جاده ائل گولی تبریز آغازشده و اکنون با پیشرفت فیزیکی 90 درصدی همراه است.

او به میزان حجم سرمایه گذاری در این هتل چهار ستاره اشاره نمود و گفت: هتل تبریز پالاس با سرمایه گذاری بالغ بر 660میلیارد ریال در حال احداث است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی اضافه کرد: این هتل دارای 47 اتاق با ظرفیت 110 تخت است که با بهره برداری از این هتل میزان تخت های اقامتگاه های استان به 11 هزار و 650 خواهد رسید.

او گفت: آغازبه کار هتل تبریز پالاس فرصت شغلی برای 100 نفر به طور مستقیم فراهم خواهد ساخت، این هتل پس از تکمیل عملیات عمرانی و فرآیندهای تجهیزاتی و تشریفاتی طی سال های آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 7610

به "پیشرفت فیزیکی 90درصدی یک هتل 4ستاره در تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت فیزیکی 90درصدی یک هتل 4ستاره در تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید