چه انتطاراتی باید از گلکسی اس 11 داشته باشیم؟

به گزارش دَبی بلاگ، طبق شایعه های موجود سامسونگ در حال کارکردن بر روی سری جدید گلکسی است.

چه انتطاراتی باید از گلکسی اس 11 داشته باشیم؟

علاوه بر کاهش حاشیه ها، انتظار می رود دوربین سلفی که مانند سری نوت 10 همچنان (احتمالا) درون نمایشگر و در بخش فوقانی آن تعبیه شده، از اندازه کوچک تری برخوردار باشد. همچنین محتمل است سامسونگ محل این دوربین را بیشتر به بخش فوقانی گوشی نزدیک نموده و در عوض سایز نوار اعلانات را کمی کاهش دهد.

در خصوص نمایشگر این گوشی اطلاعات موثقی در دسترس نیست، اما با توجه به اینکه بعضی از سازندگان گوشی های هوشمند فعلی همچون وان پلاس و گوگل به سوی استفاده از نمایشگرهای 90 هرتزی روی آورده اند، بعید به نظر می رسد سامسونگ در سال آینده ریسک کند و باز هم تصمیم به عرضه نمایشگرهای 60 هرتزی بگیرد. حداقل انتظاری که می رود، استفاده از نمایشگر 90 هرتزی در مدل گلکسی اس 11 و اس 11 پلاس است!

همچنین پیش بینی می گردد این دو گوشی از 4 دوربین در بخش پشتی خود بهره ببرند که یکی از آن ها که پیشتر نیز زیاد در خصوص آن شنیده بودیم، دوربین 108 مگاپیکسلی پیروسکوپی با قابلیت بزرگ نمایی اپتیکال 5 برابری است. همچنین انتظار می رود در بخش دوربین سلفی، مدل اس 11 پلاس با یک دوربین بیشتر به نسبت اس 10 پلاس، به سه دوربین مجهز باشد. در دو گوشی دیگر نیز احتمالا باید شاهد یک یا دو دوربین سلفی باشیم.

در کنار دو گوشی گلکسی اس 11 و اس 11 پلاس، احتمالا همانند سری قبل شاهد یک پرچم دار ارزان قیمت تر نیز خواهیم بود که گلکسی اس 11e نام خواهد داشت. این گوشی که انتظار می رود برای رقابت با آیفون 11 شرکت اپل طراحی گردد، احتمالا از نمایشگر تخت و یک دوربین سلفی بهره مند خواهد بود. به نظر می رسد بیشتر تمرکز سامسونگ در این مدل روی کاهش حاشیه ها منعطف باشد.

همچنین انتظار می رود دوربین تله فوتو با قابلیت زوم 5 برابر اپتیکال نیز به این گوشی افزوده گردد و همچنین رنگ ماژول دوربین آن نیز کاملا سیاه باشد. یعنی مانند آنچه که در گلکسی اس 10 و نوت 10 شاهد آن بودیم. از دیگر تغییرات محتمل در این گوشی می توان به پردازنده آن اشاره نمود که طبیعتا باید مشابه آنچه که در مدل های دیگر استفاده می گردد باشد. یعنی اسنپدراگون 865 برای آمریکا و البته اگزینوس 9830 برای دیگر مناطق.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3572

به "چه انتطاراتی باید از گلکسی اس 11 داشته باشیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه انتطاراتی باید از گلکسی اس 11 داشته باشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید