کارآفرین باش، غرفه رایگان بگیر!

به گزارش دَبی بلاگ، معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه 22 از ایجاد محیط رایگان برای عرضه محصولات و تولیدات بانوان کارآفرین در غربی ترین منطقه مرکز اطلاع داد.

کارآفرین باش، غرفه رایگان بگیر!

به گزارش خبرنگاران، حسین هوشیار معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه22، هدف از این اقدام را حمایت از بانوان کارآفرین دانست و گفت: برای ایجاد انگیزه و حمایت از فراوری کارآفرینان و صاحبان مشاغل خانگی و بعلاوه تقویت سبد مالی خانواده ها به ویژه بانوان کارآفرین، محیطی رایگان برای کسب و کار آنها در بوستان جوانمردان فراهم شده است.

هوشیار در ادامه اضافه نمود: این غرفه ها رایگان در اختیار کارآفرینان و صاحبان مشاغل خرد و خانگی ساکن در منطقه 22 قرار گرفته است. بعلاوه این امکان برای شهروندان وجود دارد که کالاهای مورد احتیاج خود را با قیمت مناسب و بدون واسطه از فراوری نماینده بخرند. برهمین اساس شهروندان می توانند همه روزه مایحتاج خود را از این بازارچه واقع در ضلع شمالی بوستان جوانمردان تهیه نمایند تا کسب و کار بانوان کارآفرین رونق بگیرد .

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه 22 به شهروندان پیشنهاد کرد در راستای حمایت از فراوری داخلی به ویژه حمایت از خانواده های کم برخوردار، به جای خرید محصولات وارداتی و بازاری از این بازارچه خرید نمایند .

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 آذر 1401 بروزرسانی: 19 آذر 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 28212

به "کارآفرین باش، غرفه رایگان بگیر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارآفرین باش، غرفه رایگان بگیر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید