تور هند: کسب عنوان فرودگاه سبز آسیا اقیانوسیه 2018 به وسیله فرودگاه بمبئی

به گزارش دَبی بلاگ، فرودگاه بین المللی بمبئی، یک بار دیگر پیروز به کسب یک جایزه زیست محیطی مهم شد.

تور هند: کسب عنوان فرودگاه سبز آسیا اقیانوسیه 2018 به وسیله فرودگاه بمبئی

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

شرکت MIAL که مدیریت فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی (CSIA) در بمبئی را به عهده دارد، پیروز به کسب پلاک طلا در مراسم اهدای جایزه فرودگاه سبز آسیا - اقیانوسیه ی ACI در سال 2018 شد که در تاریخ 24 آوریل در شهر ناریتا، ژاپن، برگزار گردید. این جایزه به وسیله ACI و به طرح های نوآورانه زیست محیطی فرودگاه بمبئی در مورد مدیریت زباله های آلی و مواد غذایی اعطا شد.

روش مدیریت ضایعات MIAL بر اساس یک پژوهش موردی منحصر به فرد اجرا شده است که روی ظرفیت روزانه نیروگاه کموست سازی زباله های آلی با نصب و راه اندازی تاسیسات انرژی خورشیدی سقفی همراه با مزیت های فراوری کود کمپوست آلی برای کاربردهای خانگی، تصفیه گازهای گلخانه ای ناشی از دفن نکردن زباله ها و استفاده از انرژی سبز برای انجام این کار تحقیق نموده است. در واقع، پایداری پذیری اصل اساسی همه پروژه ها و ابتکاراتی است که در GVK MIAL انجام می گردد.

این جایزه، شاهدی برای تعهد این شرکت نسبت به ایدئولوژی توسعه جامع و پایدار است. ساخت ترمینال 2 فرودگاه هم مطابق با دستورالعمل های ساختمان سازی سبز IGBC اجرا شده است. بعلاوه، در زمان طراحی فرودگاه نیز به تاثیرات زیست محیطی این سازه وسیع توجه شده است.

فرودگاه بین المللی بمبئی، با بیشترین استفاده از نور طبیعی، بازیافت آب، بازیافت ضایعات آلی و فراوری انرژی خورشیدی برترین استفاده را از منابع موجود برده است و بعلاوه، بدون در نظر گرفتن کوانتوم عملکرد آن، می توان آن را یک فرودگاه ساکت نامید.

پیش از این، GVK MIAL پیروز به دریافت گواهینامه خنثی سازی کربن 3+ به وسیله شورای بین المللی فرودگاه (ACI)، اداره جهانی فرودگاه های بین المللی شده بود.

علاوه بر این، GVK MIAL مفتخر به دریافت گواهینامه معتبر طلایی در نشست سران گرینکو 2016 و گواهینامه پلاتین شورای ساختمان سازی سبز هند (IGBC) در سال 2016 شده بود. GVK MIAL اولین فرودگاه هندی است که به خاطر ویژگی های زیست محیطی پایدار خود، دارای رتبه پلاتین در سیستم رتبه بندی ساختمان های موجود (O&M) است. این فرودگاه به تازگی جام امرسون 2-17 را در کنگره معتبر ساختمان سازی سبز را نیز دریافت نموده است.

منبع: کجارو / traveldailynews.asia
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 23305

به "تور هند: کسب عنوان فرودگاه سبز آسیا اقیانوسیه 2018 به وسیله فرودگاه بمبئی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند: کسب عنوان فرودگاه سبز آسیا اقیانوسیه 2018 به وسیله فرودگاه بمبئی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید