کلوپ: برنامه ای برای بعد از خاتمه قراردادم با لیورپول ندارم

به گزارش دَبی بلاگ، سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول می گوید که در حال حاضر برنامه ای برای پس از خاتمه قراردادش با این باشگاه انگلیسی ندارد.

کلوپ: برنامه ای برای بعد از خاتمه قراردادم با لیورپول ندارم

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ که قرارداد کنونی اش با لیورپول تا سال 2024 اعتبار دارد، می گوید ممکن است با انتها یافتن قراردادش با این باشگاه انگلیسی دست از مربیگری اش بکشد. این مربی آلمانی از زمانی که در سال 2015 راهنمایی سرخپوشان مرسی ساید را برعهده گرفته، این تیم را به یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا، یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها و از همه مهمتر به یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس که اولین قهرمانی این تیم در سطح اول فوتبال باشگاهی انگلیس در 30 سال گذشته است، رساند.

کلوپ 53 ساله در گفت وگو با نشریه میرر انگلیس درباره اینکه آیا تصور می نماید تا حدود 70 سالگی به مربیگری ادامه دهد، گفت: فکر نمی کنم تا آن سن به مربیگری ادامه دهم. وقتی که در سال 2001 (در سن 33 سالگی) به سرمربیگری روی آوردم با خودم گفت خب، حالا 25 سال قدرت شروع شد. هفت سال و نیم در ماینتس سرمربیگری کردم و سپس هفت سال راهنمایی دورتموند را برعهده داشتم.

سرمربی آلمانی لیورپول که در انتها قرارداد کنونی اش با این باشگاه، دوره سرمربیگری اش 23 سال و نیم خواهد شد، ادامه داد: برنامه ای برای پس از انتها قرارداد کنونی ام با لیورپول ندارم. زمانی هم که وقت بازنشستگی ام فرا برسد، امیدوارم همچنان سلامت باشم و بگویم دوران فوق العاده ای بود و دوستش داشتم، اما در حال حاضر دوست دارم ببینم که مربیان دیگر این کار را می نمایند. امیدوارم روزی این روحیه درونی را پیدا کنم و بگویم شما را بعداً خواهم دید، برای تان بهترین آرزوها را دارم، پیروز باشید، عاشق همه شما هستم، اما درباره مسائل فوتبالی دیگر با من تماس نگیرید. برنامه ام پس از انتها دوران مربیگری ام این است.

وی گفت: باز هم تکرار می کنم که این فوق العاده است که فوتبال برای مردم بندر لیورپول چه معنا و مفهومی دارد. می پذیرم که در زندگی چیزهای مهمتر دیگری وجود دارد، اما بیشتر از هر چیزی فوتبال را دوست دارم و به هیمن خاطر همواره می خواستم درگیر فوتبال باشم. عاشق فوتبال هستم و به همین خاطر به لیورپول علاقه دارم و آمدن به این تیم تصمیم آسانی بود. وقتی می خواستم به لیورپول بیایم، امیدوار بودم طرفداران لیورپول آغوش شان را به روی سرمربی جدیدشان باز نمایند و خودم هم آماده چالشی جدید با باشگاهی جدید بودم. از همان روز اول هم آن را حس کردم.

کلوپ اظهار داشت: شور و شوقی که طرفداران لیورپول به این تیم دارند، بی نظیر است. صندلیی هم که مربیان در این تیم دارند، متفاوت از صندلی مربیان در سایر تیم هاست.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10022

به "کلوپ: برنامه ای برای بعد از خاتمه قراردادم با لیورپول ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: برنامه ای برای بعد از خاتمه قراردادم با لیورپول ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید