یاری خیران به مراکز نیکوکاری استان سمنان 71 میلیارد تومان رسید

به گزارش دَبی بلاگ، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان از رشد یاری خیران به مراکز نیکوکاری استان طی شش ماهه امسال اطلاع داد و گفت: این یاری ها به 71 میلیارد تومان رسیده است.

یاری خیران به مراکز نیکوکاری استان سمنان 71 میلیارد تومان رسید

رنگریز در حاشیه بازدید یکی از مراکز نیکوکاری شهر سمنان ضمن بیان اینکه ایجاد این شبکه های نیکوکاری راهی برای شناخت احتیاجمندان یک محله است، ابراز داشت: در واقع مراکز نیکوکاری در مساجد تشکیل و زیر نظر کمیته امداد فعالیت می نمایند.

وی با بیان اینکه یاری خیران و نیکوکاران و گروه های مردمی به این مراکز نیکوکاری می تواند در گره گشایی از مسائل یک محله نیز اثرگذار باشد، اضافه کرد: تنها بحث برطرف احتیاج اقتصادی یک خانواده احتیاجمند در یک محله مطرح نیست بلکه این مراکز نیکوکاری بستری فراهم می نماید تا بتواند در زمینه های مختلف تأثیرگذار باشد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه اندازه یاری خیران و مردم به این مراکز نیکوکاری طی شش ماهه نخست امسال با رشد 11 درصدی همراه بوده است، ابراز داشت: در حالی این رقم برای امسال به 71 میلیارد تومان رسید که برای شش ماهه نخست سال گذشته 63 میلیارد و 899 میلیون تومان بوده است.

رنگریز ضمن بیان اینکه جمع آوری 98 میلیارد و 314 میلیون تومان مشارکت های مردمی در مراکز نیکوکاری برای امسال پیش بینی شده است، توضیح داد: مقایسه آمار نشان می دهد که تحقق اندازه مشارکت مردمی درامر یاری به احتیاجمندان در مراکز نیکوکاری 145 درصد رشد داشته است.

خبرنگاران سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 آبان 1401 بروزرسانی: 5 آبان 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 27689

به "یاری خیران به مراکز نیکوکاری استان سمنان 71 میلیارد تومان رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری خیران به مراکز نیکوکاری استان سمنان 71 میلیارد تومان رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید