کنترل تردد مسافران در 5 محور خروجی گلستان

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران/گلستان جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا گلستان صبح امروز چهارشنبه 28 اسفندماه با حضور استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار گردید.

کنترل تردد مسافران در 5 محور خروجی گلستان

لذت بخشترین تجربه سفر را با تور ارزان تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

استاندار گلستان در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات این جلسه، اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد در 5 محور خروجی استان تا انتها فروردین ماه و یا تا زمانی که ضرورت داشته باشد، کنترل خروجی مسافران با استفاده از تب سنجی ادامه پیدا کند.

وی بابیان اینکه بازارچه های هفتگی شهرستان ها همچنان بسته خواهند بود، اضافه کرد: در ایام عید پزشکان طبق برنامه دانشگاه علوم پزشکی استان، در مطب ها و واحدهای درمانی حضور خواهند داشت.

استاندار گلستان اظهار داشت: حضور مردم در زمان تحویل سال در اماکن مقدس ممنوع خواهد بود.

حق شناس گفت: واحدهای فراوریی استان همچنان به فراوری ماسک و مواد ضدعفونی کننده در ایام عید ادامه خواهند داد.

وی گفت: همچنین مقرر شد از این پس پسماند بیمارستانی در گنبدکاووس، توسط سازمان مدیریت پسماند استان به سایت آق قلا منتقل و دفن بهداشتی گردد.

استاندار گلستان توضیح داد: معادن زغال سنگ استان تا 10 فروردین تعطیل شد.

حق شناس در انتها بابیان اینکه جلسات ما در زمان عید نیز برقرار خواهد بود، گفت: بحث مبارزه با کرونا تا زمانی که به معنای واقعی در استان ریشه کن گردد، در دستور کار خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 6713

به "کنترل تردد مسافران در 5 محور خروجی گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنترل تردد مسافران در 5 محور خروجی گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید