کورین: من هوادار ناتو نیستم

به گزارش دَبی بلاگ، رهبر حزب کارگر انگلیس در ویدئویی مربوط به 2014 گفته بود: ای کاش ناتو و سایر ائتلاف های نظامی غربی وجود نداشتند.

کورین: من هوادار ناتو نیستم

جرمی کوربین روزنامه دیلی میل امروز (سه شنبه) نوشت، این فیلم که مربوط به سال 2014 است نشان می دهد جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس می گوید: من هوادار ناتو نیستم و حتی می گویم ای کاش ناتو وجود نداشت. من هوادار هیچ ائتلاف نظامی غربی نیستم و می گویم ای کاش هیچکدام از آنها وجود نداشتند.

این فیلم در حالی منتشر شده که انگلیس در آستانه میزبانی نشست سران ناتو در روزهای آینده است که در آن رهبرانی از جمله دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا نیز حضور خواهند داشت.

کوربین و ناتو

جرمی کوربین در مصاحبه ای مربوط به ماه گذشته میلادی از اینکه بگوید ائتلاف ناتو یک موفقیت بزرگ نظامی است، امتناع کرد و در پاسخ به اینکه آیا با گفته های نیک کارتر، رئیس ستاد ارتش انگلیس درباره این ائتلاف نظامی موافق است، گفت: مطمئن نیستم که ناتو را موفقیت آمیزترین ائتلاف نظامی در تاریخ توصیف کنم.

بر اساس گزارش های رسانه ای، حزب محافظه کار حاکم انگلیس امیدوار است که بتواند از فقدان حمایت حزب کارگر از ارتش انگلیس به عنوان هسته اصلی در رقابت های سیاسی انتخاباتی خود استفاده کند.

کوربین روز یکشنبه در نخستین سخنرانی خود درباره سیاست خارجی خود در آستانه انتخابات 12 دسامبر، به این مساله اشاره نمود که می خواهد دولت بعدی انگلیس موضعش را در قبال روسیه نرم تر کند و از اینکه برای یاری و حمایت به سمت آمریکا متمایل باشد، دست بردارد.

کوربین همچنین با تمرکز با نشست قریب الوقوع ناتو در لندن ادامه داد: اگر حزب کارگر بتواند در انتخابات 12 دسامبر پیروز گردد، برای ائتلاف به منظور کاهش تنش در اروپا و فراتر از آن کوشش می نماید.،ایسنا

بیشتر بخوانید

ناتو، از متلک مکرون تا کُری خوانی اردوغان

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4281

به "کورین: من هوادار ناتو نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کورین: من هوادار ناتو نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید