30 شهربازی مجذوب نماینده که رویا های کودکی شما را زنده می نمایند

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران - ترجمه از یگانه سهرابی: شهربازی های موضوعی عالی هستند! آن ها به ما اجازه می دهند تا در سرزمین های جادوییِ دست نیافتنی زندگی کنیم. این شهربازی های مجذوب نماینده می توانند به شما یاری نمایند که تمام فانتزی های دوران کودکی که تقریبا فراموش شده بودند را دوباره زنده کنید. برای سفر به دوران کودکی به این شهربازی های مجذوب نماینده و فوق العاده آماده شوید.

30 شهربازی مجذوب نماینده که رویا های کودکی شما را زنده می نمایند

1. باغ گمشده سلام کیتی در شرق انگلستان

شهربازی سلام کیتی در انگلستان واقع شده است. شما می توانید به دنیای کیتی و فنجان های جادویی و تاب پرنده وارد شوید و حتی با خود خانم لیدی هم دیدار داشته باشید.

2. سی بی بی ها در استفوردشایر

در این شهربازی مجذوب کننده با تمام شخصیت های مورد علاقه تان در کارتون انگلیسی سی بی بی ها بازی می کنید! همه شخصیت های کوچک و ناز و تام تری فو و زینگ زیلاس اینجا هستند. یک دنیا راه برای گشت و گذار در این مکان جادویی وجود دارد. مطمئن باشید که پارک سی بی بی ها همان جایی است که همواره انتظارش را داشتید.

3. سرزمین توماس در استفوردشایر

توماس، همان مهندس تانک را یادتان هست؟ برای ورود به دنیای او در سرزمین توماس آماده شوید. این شهربازی مجذوب کننده با تمِ قطار، لحظات خوشی برای تمام خانواده خلق خواهد نمود. با یک دنیا سواری های متنوع، حتما قطار سواری به شما خوش خواهد گذشت و از آن لذت خواهید برد.

4. سرزمین نیکلودین در بک پول

نیک نا نیک نیک نیک نا نیک نیک نیک، نیکلودین! برای دیدار با دورا ماجراجو، روگرات و بقیه در این شهربازی مجذوب کننده موضوعی آماده باشید. بیایید و سرزمین رویایی کودکی تان را در اینجا ببینید و از آن لذت ببرید.

5. دنیای پپاپیگ در همپ شایر

پپاپیگ یک شخصیت کارتونی فوق العاده است. شما می توانید او و تمام دوستانش را در این شهربازی مجذوب کننده و دلربا دیدار کنید. این شهربازی بسیار رویایی است و قطعا از آن لذت خواهید برد.

6. شهربازی شاهزاده کوچولو در آلزاس

اگر کتاب شاهزاده کوچولو رو نخوانده اید، همین الان دست به کار شوید. این کتاب شگفت انگیز داستان دلنشین یک پسر بچه و ستاره ها را روایت می نماید. شما می توانید این پسر دوست داشتنی را در خانه خودش در شهربازی شاهزاده کوچولو ببینید.

7. شهر ماجراها در کالیفرنیا

تا به حال برایتان سوال پیش آمده که پلیس یا آتش نشان بودن چه حسی دارد؟ این رویای کودکی را در تیم نجات شهر ماجراها به واقعیت تبدیل کنید. این سرگرمی هم بسیار سرگرم کننده و هم آموزنده است.

8. خانه کنجدی در پنسیلوانیا

تا به حال رویای دیدار با بیگ برد یا اِلمو را داشته اید؟ در خانه کنجدی دقیقا همین کار را می توانید انجام بدهید و از آن لذت ببرید.

9. سرزمین داستان در نیو همپ شایر

اگر تا به حال یک افسانه کلاسیک را خوانده اید، اینجا برای شما مناسب است. اینجا برای بچه های کوچکتر طراحی شده و افسانه های داستانی را برای شان به واقعیت تبدیل می نماید.

10. روستای بابانوئل

مگر می گردد کسی از ته دل نخواهد بابانوئل را ببیند؟ تمام شک و تردیدها را کنار بگذارید و بابانوئل واقعی را ببینید و از همنشینی با او لذت ببرید.

11. دره شاد شن جن در چین

به دره شاد بیایید و شهر کارتونی، ماجراجویی کوهستانی و حتی جنگل شانگریلا را تجربه کنید. چیزهای مجذوب کننده زیادی برای تماشا در اینجا وجود دارد. در این شهربازی مجذوب کننده، هیچوقت حوصله تان سر نمی روند و همواره مشغول کاری هستید.

12. شن جن، پنجره ای رو به دنیا در چین

قبل از این که چین را ترک کنید، به کل دنیا سفر کنید. آیا در دوران کودکی خود آرزوی ماجراجویی در دنیا را داشتید؟ خب شما می توانید در پنجره ای رو به دنیا این تجربه را با 130 دستگاه مختلفی که فراهم شده، داشته باشید و حس فوق العاده ای را تجربه کنید که تا به حال نداشته اید.

13. گاردالند در ایتالیا

تا به حال آرزوی قدم گذاشتن به دنیای فانتزی های بچگانه را داشته اید؟ رویاها در گاردالند واقعی می شوند. قطار نشاط، سرزمین پرِتزیمولو و حتی قایق های بچگانه را تجربه کنید.

14. اِفتیلینگ در هلند

این شهربازی مجذوب کننده هلندی این فرصت را به شما می دهد تا به دنیای شگفت انگیز داستان ها و افسانه ها سفر کنید. آن جا یکی از قدیمی ترین شهربازی های موضوعی در دنیا است.

15. آی سیتی در مالزی

این شهربازی مجذوب کننده که پر از چراغ های LED است، این فرصت را به شما می دهد تا در جنگل جادویی رنگانگ قدم بزنید. برای یک تجربه واقعی و جادویی آماده شوید.

16. پارک جوی لند ورلد در چین

تا به حال رخ داده است که دلتان بخواهد وارد بازی مورد علاقه تان شوید؟ اگه به وارکرفت و استارکرفت علاقه دارید، اینجا جای شماست.

17. دنیای فِراری در امارات

آیا تمایل دارید راننده یک ماشین فراری مسابقه ای شوید؟ می توانید رویای تان را در این شهربازی مجذوب کننده به واقعیت تبدیل کنید.

18. تانک برانید در آمریکا

آیا در زمان بچگی علاقه داشتید که سرباز شوید؟ پس اینجا برای شما ساخته شده است.

19. سرزمین گمشده تانبوم در مالزی

همه ما وقتی کوچک بودیم، دوست داشتیم در دنیای پارک ژوراسیک باشیم. اینجا دایناسورهای زیادی ندارد، ولی خیلی شبیه به آن فیلم هیجان انگیز طراحی شده است.

20. شهربازی دیگِرلند در انگلستان

اگر باب بنا یا حتی فقط هیجان ساخت و ساز را داشتید پس باید سری به شهربازی دیگرلند بزنید و ساخت و ساز خودتان را آغاز کنید. این مکان واقعا فوق العاده است و همه را هیجان زده می نماید.

21. اسپرینگفیلد در آمریکا

این شهربازی مجذوب کننده با تم سیمپسون ها، فضای آن مجموعه دوست داشتنی را برای تان زنده می نماید.

22. سرزمین ربات ها در کره

ربات ها فوق العاده هستند. از وقتی کوچک بوده اید تا همین حالا این موضوع برای شما مجذوب کننده بوده است. رویای زندگی روباتی را اینجا محقق کنید.

23. مقر استار ترک در اردن

در این شهربازی مجذوب کننده می توانید با شخصیت های مورد علاقه تان در استار ترک در فضا سفر کنید.

24. شهربازی سیبو در ژاپن

تا به حال برای یک روز هم که شده پادشاه بوده اید؟ رویای تان را در شهربازی سیبو محقق کنید و پادشاه شوید.

25. سرزمین پرندگان خشمگین در فنلاند

اگر از بازی پرندگان خشمگین لذت می برید، قطعا از شهربازی آن هم خوشتان خواهد آمد.

26. شبکه کارتونی آمازون در تایلند

در این شهربازی مجذوب کننده می توانید یک روز کامل را با بازی کردن با شخصیت های کارتونی بگذرانید.

27. شهر بِدراک در آریزونا

برای جشن گرفتن با خانواده فلین استون آماده شوید. رویای عصر حجر را در این شهربازی مجذوب کننده و خاص زنده کنید.

28. شهر دلار نقره ای در آمریکا

شهر دلار نقره ای در منطقه هارت او برای بچه ها و نوجوانان فوق العاده مجذوب کننده است.

29. شهربازی آستریکس در فرانسه

شما در این شهربازی می توانید وارد دنیای پر نشاط آستریکس دوست داشتنی شوید.

30. دنیای رویایی در تایلند

مطمئن باشید که این برترین سفر به یک دنیای عجیب و غریب خواهد بود.

منبع: lifehack

پ

منبع: برترین ها
انتشار: 13 مهر 1403 بروزرسانی: 13 مهر 1403 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 31806

به "30 شهربازی مجذوب نماینده که رویا های کودکی شما را زنده می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 شهربازی مجذوب نماینده که رویا های کودکی شما را زنده می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید