آذری: هواداران فولاد بهانه دست کسی ندهند، قانون 90 به 10 در بازی با پرسپولیس اجرا می شود

به گزارش دَبی بلاگ، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: طبق قوانین، 90 درصد ظرفیت استادیوم شهدای فولاد متعلق به هواداران فولاد و 10 درصد متعلق به پرسپولیس است.

آذری: هواداران فولاد بهانه دست کسی ندهند، قانون 90 به 10 در بازی با پرسپولیس اجرا می شود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سعید آذری در خصوص وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان، اظهار کرد: تیم فولاد تقریبا یک روند رو به رشد را طی می کند و خدا را شکر تمام عوامل تاثیرگذار اعم از مدیران عالی رتبه شرکت فولاد خوزستان، اعضای هیات مدیره باشگاه، هواداران، کادر فنی، بازیکنان و رسانه ها به ما کمک کرده اند و فکر می کنم در جهت درستی حرکت می کنیم. البته راه سختی در پیش داریم.

وی با بیان این که به نظرم کسب 16 امتیاز از 9 بازی قابل قبول است، گفت: بارها گفته ام و باز هم می گویم تیم فولاد فعلا یک تیم متوسط است و برای بهتر شدن باید تلاش کنیم. اگر جهت و استراتژیکی که برای تیم تعریف کرده ایم، به خوبی هدایت و حمایت شود، فکر می کنم در یک برنامه حداقل سه ساله می توانیم به یکی از قدرت های خوب فوتبال کشور در آسیا تبدیل شویم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به بازی این تیم در داربی خوزستان برابر نفت مسجدسلیمان نیز بیان کرد: خوشبختانه بازی زیبا و هجومی را به نمایش گذاشتیم و فکر می کنم ستاره این دیدار سوشا مکانی، دروازه بان نفت بود و این نشان می دهد که فولاد، فوتبالی را بازی می کند که تماشاگر خوزستانی دوست دارد. در این بازی سوشا مکانی در سه صحنه فوق العاده با تبحر خاصی فرصت ها را از ما گرفت.

وی درباره دیدار این تیم در هفته دهم لیگ برتر برابر پرسپولیس نیز گفت: بازی با پرسپولیس همیشه برای تمام باشگاه ها ویژگی خاص خودش را دارد. در حال حاضر تیم هایی چون استقلال، سپاهان و پرسپولیس شانه به شانه هم رقابت می کنند. به هر حال فکر می کنم بازی با پرسپولیس برای فوتبال خوزستان، این بار یک ویژگی خاص دارد زیرا در ورزشگاه فوق العاده شهدای فولاد برگزار می شود.

آذری اظهار داشت: بر اساس قوانین نیز 10 درصد ظرفیت ورزشگاه به هواداران پرسپولیس تعلق دارد و 90 درصد متلعق به هواداران فولاد است. امیدوارم در خاتمه این بازی شاهد یک بازی شرافتمدانه، قدرتمند و مبتنی بر اصول اخلاقی باشیم. از خدا وند هم می خواهم فولاد برنده این بازی باشد.

وی اظهار داشت: از هواداران می خواهم حضور حداکثری داشته باشند تا بهانه دست کسی ندهیم که ورزشگاه خالی مانده بود. اگر عزیزان مان انتظار دارند که 90 درصد ورزشگاه به هواداران فولاد تعلق بگیرد، خواهشم این است که حداکثر دو ساعت قبل از بازی 90 درصد جایگاه را پر کرده باشند و بهانه ای ایجاد نکنیم که سکوهای خالی باید در اختیار برخی از هواداران پرسپولیس قرار بگیرد.

آذری در پاسخ به این سوال که باتوجه به این که همیشه از یک جهت سه ساله برای موفقیت فولاد صحبت می کنید، آیا با توجه به انتظارات هواداران، ممکن است که این جهت در مدت زمان کمتری طی شود؟ گفت: ممکن است این جهت کوتاه تر شود اما ساز و کار می خواهد و باید این ساز و کار تعریف شود. من نمی توانم چنین قولی را بدهم و شاید مدیران دیگری باشند که بتوانند این ساز و کار را ترسیم کنند. من بر مبنای واقعیت ها صحبت می کنم و با توانمندی که فعلا در تیم وجود دارد، شاید بتوان جهت را کوتاه تر کرد ولی باید اجازه دهید که مطالعه بیشتری صورت بگیرد. ارزیابی که من انجام دادم تقریبا باید چنین اتفاقی بیفتد. من از فولادی صحبت می کنم که سه سال دیگر بتواند کننده خوزستان در جام باشگاه های آسیا باشد. جهت قهرمانی در کشور ممکن است برای فولاد کوتاه تر باشد ولی باید دنبال فولادی باشیم که کننده ایران در جام باشگاه های آسیا باشد.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3758

به "آذری: هواداران فولاد بهانه دست کسی ندهند، قانون 90 به 10 در بازی با پرسپولیس اجرا می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذری: هواداران فولاد بهانه دست کسی ندهند، قانون 90 به 10 در بازی با پرسپولیس اجرا می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید