احتمال رویارویی استقلال و پرسپولیس با الهلال و الدحیل

به گزارش دَبی بلاگ، تا به اینجای کار تیم فولاد یکی از تیم های دوم صعود کننده به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا است و پرسپولیس و استقلال هم با توجه به شرایط فعلی مقابل الدحیل و الهلال بازی خواهند کرد.

احتمال رویارویی استقلال و پرسپولیس با الهلال و الدحیل

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در لیگ قهرمانان این فصل سه تیم از پنج تیم دوم گروهها در منطقه غرب آسیا به دور بعد صعود خواهند کرد. هر چند این مورد برای بازی های شرق آسیا هم لحاظ خواه شد.

تا به این جای کار و تا سرانجام هفته دوم رقابت های مرحله گروهی رقابت های غرب آسیا، تیمهای دوم از گروه های یک، سه و چهار امتیازات بیشتری دارند و 4 امتیازی هستند و به همین علت شانس بیشتری برای صعود دارند. از این رو و با ادامه این شرایط تیم های الدحیل، استقلال تاجیکستان و فولاد از شانس بیشتری برای صعود برخوردار هستند.

چگونگی ملاقات های حذفی و تقابل تیم ها در گروه های مختلف از پیش تر تعیین شده است. طبق این جدول اگر تیم های دوم از گروههای یک و سه و چهار باشند آن گاه صدرنشین گروه 5 (فعلا پرسپولیس) با تیم دوم گروه 3 (فعلا الدحیل) بازی می نماید و تیم اول گروه سه (تا به این جای کار استقلال) میزبان تیم اول گروه یک (تا به این جای کار الهلال) خواهد بود!

هر چند بی شک در بازی های به جای مانده جدول گروه ها دستخوش تغییر و تحول های زیادی خواهد شد و هم فولاد می تواند خود را به صدر جدول برساند و هم تراکتور می تواند با پیروزی در بازی های به جای مانده خود را به اسم یکی از تیم های صعود کننده، معرفی کند.

به هر ترتیب اگر در ادامه بازی ها به جای تیم دوم گروه چهار، تیم دوم از گروه 5 بیاید، صدرنشین گروه سه (تا به این جای کار استقلال) با صدرنشین گروه 5 (تا به این جای کار پرسپولیس) دربی آسیایی را برگزار خواهند کرد!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 18914

به "احتمال رویارویی استقلال و پرسپولیس با الهلال و الدحیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال رویارویی استقلال و پرسپولیس با الهلال و الدحیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید