احتمال عرضه مک بوک های 5G اپل تا سال 2020

به گزارش دَبی بلاگ، اپل به تازگی خبر هایی از عرضه مک بوک های 5G خود با قیمتی بالا تا سال 2020 منتشر نموده است.

احتمال عرضه مک بوک های 5G اپل تا سال 2020

به گزارش خبرنگار ، بر اساس آخرین اطلاعات افشا شده از درون شرکت اپل، مک بوک های مجهز به فناوری 5G و قابلیت ارتباط سلولی این شرکت تا سال 2020 میلادی عرضه می گردد و هواداران این لپ تا پ های پیشرفته می توانند آن ها را خریداری نمایند.

عرضه تراشه های 7 نانومتری اینتل بعد از سال 2021 میلادی

تعدادی از کارشناسان فناوری با اشاره به عرضه لپ تاپ های 5G در حال ساخت برای سال 2020، این دستگاه ها را دارای توانایی ویژگی برای برقراری ارتباط با شبکه نسل پنجم اینترنت همراه دانستند. این احتمال وجود دارد که اپل در نسل جدید مک بوک های خود به جای استفاده از آنتن فلزی از آنتن های سرامیکی که ارتباطی تا دو برابر سریع تر را برقرار می نماید، استفاده نمایند. بدیعی است سرعت بسیار بالای انتقال داده در کنار استفاده از آنتن سرامیکی جذابیت مک بوک های 2020 را بیشتر از نسل های گذشته این دستگاه می نماید.

جدیدترین مک بوک های اپل با قابلیت پشتیبانی از 5G احتمالا در 2020 عرضه می شوند

اما تنها چیزی که می تواند به استقبال مناسب از لپ تاپ های جدید اپل ضربه وارد کند، قیمت بسیار بالای این دستگاه ها باشد. مک بوک های 2020 به دلیل وجود تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری بسیار پیشرفته به مراتب گران تر از دستگاه های کنونی هستند و احتمالا تنها افرادی خاص قادر به خرید این لپ تاپ ها باشند.

اپل تنها شرکت در حال کار بر روی لپ تاپ های 5G نیست بلکه شرکت های مانند Dell، HP و Lenovo با کوشش زیاد به دنبال فراوری و عرضه لپ تاپ های جدید خود در سال آینده میلادی هستند. در حالی که اپل با شرکت های مذکور بر سر فراوری لپ تاپ های قدرتمند رقابت شدیدی دارد، ولی دو شرکت Acer و Asus هنوز در مراحل طراحی و زمینه سازی برای فرآیند فراوری لپ تاپ های 5G هستند.

کارشناسان فناوری تنها قطعات سخت افزاری قدرتمند و توانایی پشتیبانی از 5G را علت گرانی مک بوک های 2020 نمی دانند بلکه ویژگی های ظاهری این لپ تاپ ها نیز دلیلی برای این موضوع است. اپل گفته است این لپ تاپ ها با بدنه ای بسیار نازک و وزنی بسیار سبک طراحی می شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 شهریور 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1900

به "احتمال عرضه مک بوک های 5G اپل تا سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال عرضه مک بوک های 5G اپل تا سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید