احداث مجتمع بین راهی شهرستان هوراند

به گزارش دَبی بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از احداث مجتمع بین راهی شهرستان هوراند اطلاع داد.

احداث مجتمع بین راهی شهرستان هوراند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، مرتضی آبدار مدیرکل میراث فرهنگی استان با بیان اینکه توجه به بخش گردشگری شهرستان ها به خصوص شهرستان هوراند امری لازم است، اظهار کرد: شهرستان های آذربایجان شرقی به سبب برخورداری از ظرفیت های ویژه گردشگری همیشه مورد توجه گردشگران قرار گرفته است، لذا فراهم سازی زمینه لازم برای جذب گردشگران امری لازم است.

آبدار با اشاره به ضرورت احداث مجتمع های بین راهی، ادامه داد: با توجه به اینکه احداث مجتمع های بین راهی به عنوان یکی از زیر ساخت های مهم گردشگری، عامل موثری در تامین رفاه گردشگران محسوب می گردد، لذا اداره کل میراث فرهنگی احداث این مجتمع ها را در زمره وظایف خود قرار داده و به همین منظور در طی سال های گذشته در صدد تکمیل این مجتمع ها در محورهای اصلی گردشگری استان بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی با بیان اینکه مجتمع بین راهی شهرستان هوراند در جهت دسترسی به قلعه تاریخی پشتاب (پشتو) واقع شده است، اضافه نمود: این مجتمع به مساحت 120 مترمربع شامل سرویس بهداشتی، بوفه و نمازخانه است که همزمان با دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

آبدار در انتها با بیان اینکه پروژه مذکور با اعتباری به میزان 396 میلیون تومان به اتمام رسیده است، اظهار کرد: در این راستا جهت دسترسی به قلعه تاریخی پشتاب نیز به طول 500 متر زیرسازی، آسفالت و آماده بهره برداری است.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 217

به "احداث مجتمع بین راهی شهرستان هوراند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث مجتمع بین راهی شهرستان هوراند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید