الون ماسک می ترسد بمیرد و سفر به مریخ را نبیند!

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، الون ماسک مدیر ارشد اجرایی اسپیس ایکس مدتها است که رویای فرود روی مریخ را در سر می پروراند. اما او به تازگی اعتراف نموده می ترسد قبل از برآورده شدن این آرزو بمیرد.

الون ماسک می ترسد بمیرد و سفر به مریخ را نبیند!

لذت بخشترین تجربه سفر را با گردشگری تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

او هنگام سخنرانی در کنفرانس Satellite 2020 در واشنگتن شرح داد که پیشرفت شرکت اسپیس ایکس عقب تر از برنامه ریزی ها است. همچنین او اشاره نمود 18 سال طول کشیده تا نخستین افراد برای سفر به مدار زمین آماده شوند.

او در این باره گفت: ما باید نرخ نوآوری را ارتقا دهیم یا باتوجه به روندهای پیشین به طور حتم قبل از آنکه ما به مریخ سفر کنیم، من می میرم.

ماسک در ادامه اضافه نمود: اگر نرخ پیشرفت طرح ها بیشتر نشود به طور حتم من قبل از سفر به مریخ مرده ام. 18 سال طول کشید تا نخستین انسان ها به مدار زمین بروند و در آنجا زندگی نمایند، ما باید باتوجه به روندهای گذشته نرخ رشد نوآوری را بیشتر کنیم. بدون افزایش قابل توجه نرخ رشد فناوری، نمی توان ایستگاهی روی ماه یا شهرکی در مریخ ساخت. این بزرگترین نگرانی من است.

به نظر می رسد عدم پیشرفت در طرح های این شرکت به ماسک فشار آورده است. او قبلا گفته بود به احتمال 70 درصد او شخصا به سیاره سرخ سفر خواهد نمود.

اکنون چند سالی است که ماسک طرح های خود برای شهرک سازی روی مریخ را برای مردم فاش نموده است. ژانویه گذشته او گفت تا 2050 میلادی یک میلیون نفر به مریخ می فرستد. همچنین در سال 2017 میلادی نیز اعلام نموده بود تا 2022 میلادی دو محموله باری به مریخ می فرستد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 6431

به "الون ماسک می ترسد بمیرد و سفر به مریخ را نبیند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الون ماسک می ترسد بمیرد و سفر به مریخ را نبیند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید