امکان واکسیناسیون بالای 70 ساله ها در خوزستان ، هشدار افزایش مراجعه بیماران

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: سهمیه افرادی که نوبت تزریق دوز دوم واکسن شان فرا رسیده محفوظ است. افراد بالای 70 سال که تا به امروز واکسن تزریق نکرده اند هم می توانند برای دریافت واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه نمایند.

امکان واکسیناسیون بالای 70 ساله ها در خوزستان ، هشدار افزایش مراجعه بیماران

دکتر سید محمد علوی با اشاره به آخرین شرایط شیوع کرونا در استان خوزستان اظهار کرد: تعداد مراجعه نمایندگان به مراکز منتخب نمونه گیری بهداشتی در استان خوزستان نسبت به روزهای گذشته افزایش یافته است البته در حدی نیست که جای نگرانی زیادی باشد اما هشداردهنده است و باید قبل از اینکه به شرایط بحرانی برسیم، پیشگیری کنیم.

به گزارش خبرنگاران، وی با اشاره به شیوع سویه دلتا کرونا اضافه نمود: سرایت این ویروس از ویروس قبلی بیشتر و دوره کمون آن کمتر است. شدت بیماری زایی و مرگ و میر آن هم بیشتر است؛ هر ویروس تازه از ویروس قبلی از نظر سرایت، مرگ و میر و شدت بیماری زایی جامعه بشری را بیشتر تهدید می نماید.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، در مورد آخرین شرایط واکسیناسیون هم گفت: سهمیه افرادی که نوبت تزریق دوز دوم واکسن شان فرا رسیده محفوظ است. افراد بالای 70 سال که تا به امروز واکسن تزریق نکرده اند هم می توانند برای دریافت واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 18874

به "امکان واکسیناسیون بالای 70 ساله ها در خوزستان ، هشدار افزایش مراجعه بیماران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان واکسیناسیون بالای 70 ساله ها در خوزستان ، هشدار افزایش مراجعه بیماران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید