انتشار شماره تازه فصلنامه دانشجویی امپ

به گزارش دَبی بلاگ، انجمن علمی دانشجویی مهندسی پزشکی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) شماره چهارم از سال چهارم فصلنامه امپ را منتشر کرد.

انتشار شماره تازه فصلنامه دانشجویی امپ

به گزارش باشگاه دانشجویان خبرنگاران، شناخت و نحوه کسب و کار شرکت های دانش بنیان، روش های مختلف بر پایه هوش مصنوعی جهت مقابله با ویروس کرونا، همه آنچه باید درباره لنزها بدانید، معرفی نشان های تجاری تجهیزات پزشکی، مهندسی پزشکی پاسخ می دهد، آشنایی با شغل مهندس پزشکی، اخبار فناوری های نوین مهندسی پزشکی، دستگاه الکتروشوک، اوتیسم و آنالیز دستگاه لایت کیور عناوین مطالبی است که در این شماره نشریه دیده می گردد.

در بخشی از سخن سردبیر آمده است: در شرایطی که پاندمی نظام جهانی را تحت تاثیر قرار داده و بسیاری از فعالیت ها در ابعاد مختلف زندگی انسانی را مختل کرده است، شرایط روز جامعه اهمیت نظام سلامت و مهندسان پزشک را بر جوامع انسانی ثابت کرده است. موضوعی که سال ها جوامع بشری را درگیر پیشرفت های جوانب مختلف این نظام کرده است ... انجمن علمی مهندسی پزشکی دانشگاه امام رضا علیه السلام هم به همین دلیل تمام کوشش خود را نمود که برای باری دیگر در جهت ارتقای سطح علمی و فنی جامعه مهندسی پزشکی، اطلاع رسانی اخبار بروز در حوزه مهندسی پزشکی و... گام برداشته و برگی تازه از دفتر فصلنامه علمی دانشجویی امپ را ورق زند. ...

نشریه امپ به مدیرمسئولی دکتر ابراهیم دانشی فر و سردبیری احسان آقاسی زاده منتشر می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 21092

به "انتشار شماره تازه فصلنامه دانشجویی امپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار شماره تازه فصلنامه دانشجویی امپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید