امیدواری نخست وزیر انگلیس برای گسترش روابط مالی با آمریکا

به گزارش دَبی بلاگ، نخست وزیر انگلیس از رئیس جمهور آمریکا خواهد خواست تا روابط مالی بین دو کشور را بیش از پیش گسترش دهد.

امیدواری نخست وزیر انگلیس برای گسترش روابط مالی با آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، ترزا می نخست وزیر انگلیس از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا خواهد خواست تا روابط و همکاری های مالی بین لندن و واشنگتن را گسترش دهد.

ترزا می تاکید نمود: یک توافق تجاری دوجانبه می تواند موجب تعمیق روابط و شراکت دو طرف گردد.

نخست وزیر انگلیس که به علت عدم موفقیت در جلب حمایت نمایندگان مجلس از توافق برگزیت میخواهد به زودی از این سمت کناره گیری کند، سعی خواهد نمود تا مواضع خود را از رئیس جمهور آمریکا درباره سیاست های تجاری و مالی در عرصه بین المللی جدا کند. نخست وزیر انگلیس بارها حمایت خود را از بازارهای آزاد و منصفانه اعلام نموده است.

نخست وزیر انگلیس میخواهد در نشست امروز سه شنبه خود با مقام های ارشد 10 شرکت آمریکایی و بریتانیایی در کاخ سنت جیمز خواهد گفت که گسترش همکاری های آمریکا و انگلیس موجب تقویت شراکت مالی دو کشور نیز خواهد شد.

ترزا می در این نشست خواهد گفت: این یک شراکت مالی بزرگ است ولی به نظر من می تواند مهمتر و بزرگتر از این نیز باشد. دستیابی به این هدف به وسیله توافق تجارت آزاد و دو جانبه و گسترش همکاری های مالی و کوشش برای دستیابی به بازارهای آزاد و منصفانه، محقق خواهد شد.

آمریکا با فاصله بسیار زیادی نسبت به سایر کشورها، بزرگترین شریک تجاری و مالی انگلیس به شمار می رود. در حالی که لندن بارها خواهان گسترش بازارهای آزاد و منصفانه شده است ولی سیاست های دولت ترامپ مبتنی بر وضع تعرفه های سنگین علیه واردات کالا از اتحادیه اروپا، چین، مکزیک و کانادا بوده است.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1239

به "امیدواری نخست وزیر انگلیس برای گسترش روابط مالی با آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواری نخست وزیر انگلیس برای گسترش روابط مالی با آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید