انواع ضدعفونی کننده انسانی، آبزی پروری ها و مرغداری ها در پارک علم و فناوری زنجان تولید شد

به گزارش دَبی بلاگ، محققان یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان زنجان پیروز به تولید انواع ضدعفونی کننده انسانی، آبزی پروری ها و مرغداری ها شدند.

انواع ضدعفونی کننده انسانی، آبزی پروری ها و مرغداری ها در پارک علم و فناوری زنجان تولید شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محققان یکی از شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری زنجان پیروز شدند انواع ضدعفونی کننده انسانی، آبزی پروری ها و مرغداری ها را به تولید برسانند.

محصولات این شرکت دانش بنیان، شیمی سبز است؛ یعنی تجزیه پذیر است و تاثیر مخرب ندارد. در این راستا محصولات ضدعفونی کننده آبزی پروری آب و اکسیژن آزاد می کند. همچنین ضدعفونی کننده دام و طیور تجزیه پذیر است.

معصومه میرزایی مدیر عامل شرکت پویا اندیش باران سلامت، درخصوص این محصولات گفت: ضد عفونی کننده های انسانی دست علاوه بر از بین بردن میکروارگانیسم ها دارای ویتامین e. نیز است.

میرزایی بیان نمود: نتایج استاندارد ها و آزمایش های مقایسه ای ضدعفونی کننده های سطح و ابزار پزشکی از نتایج آزمایش های deconex سوئیس هم بالاتر است.

این شرکت در حال تولید انواع ضدعفونی کننده به ویژه پزشکی و دامپزشکی دارای مجوز های مربوطه بوده که از شش ماه پیش برای دریافت سیب سلامت اقدام کرده است. همچنین محصول ضد عفونی کننده سطح این شرکت گواهی ce اروپا دارد.

به منظور حمایت از کالای ایرانی، عمده مواد اولیه این محصولات ساخت ایران است. ظرفیت تولید این شرکت به طور میانگین 35 تن روزانه در یک شیفت کاری است.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5816

به "انواع ضدعفونی کننده انسانی، آبزی پروری ها و مرغداری ها در پارک علم و فناوری زنجان تولید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انواع ضدعفونی کننده انسانی، آبزی پروری ها و مرغداری ها در پارک علم و فناوری زنجان تولید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید