اهمیت نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری برای رونق اقتصاد تبریز

به گزارش دَبی بلاگ، شهردار تبریز برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی و نمایشگاه گردشگری را یک اقدام کابردی و پیروز برای رونق مالی شهر ارزیابی کرد.

اهمیت نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری برای رونق اقتصاد تبریز

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر با اشاره به برپایی این نوع از نمایشگاه ها در تبریز گفت: در عرصه معرفی هنر صنایع دستی استان و معرفی ظرفیت های گردشگری در کنار دیگر استان ها ظرفیت های بسیار خوبی برای رونق مالی و شناخت تبریز ایجاد می گردد.

او با اشاره به این که بر پایی نمایشگاه اقدامی برای رونق اقتصاد شهری خواهد بود، اضافه کرد: این نمایشگاه در بحث فراوری و حمایت از صنایع دستی و به طور کلی حمایت از فراوری داخلی بسیار مفید خواهد بود و در بازاریابی و حتی صادرات محصولات صنایع دستی و رونق گردشگری می تواند موثر باشد.

شهردار تبریز ادامه داد: معرفی صنایع دستی همچون فرش و کفش با برپایی نمایشگاه های مختص این دو حوزه که برند صنایع دستی شهر تبریز هم هست گام دومی است در کنار بر پایی نمایشگاه هایی از این دست که می تواند مورد توجه قرار گیرد.

نهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و نخستین نمایشگاه گردشگری تبریز تا 15 تیر 98 هر روزه از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز در معرض دید، متخصصان، علاقه مندان و عموم مردم خواهد بود.

سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1515

به "اهمیت نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری برای رونق اقتصاد تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهمیت نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری برای رونق اقتصاد تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید