اپل در آی مک 2021 از Face ID استفاده نمی کند

به گزارش دَبی بلاگ، به تازگی اطلاعات جدیدی منتشر شده اند که نشان می دهند بر خلاف پیش بینی های قبلی اپل از قابلیت تشخیص چهره Face ID در نسخه بعدی آی مک که دارای طراحی جدیدی است، استفاده نخواهد کرد.

اپل در آی مک 2021 از Face ID استفاده نمی کند

با وجود اینکه پیش تر گزارش هایی مبنی بر استفاده از Face ID در نسل بعدی آی مک منتشر شده بود، اما گزارش های جدید ادعا می نماید احتمال اینکه این قابلیت را در آی مک های 2021 ببینیم بسیار کم است.

بلومبرگ گزارش داده است که با وجود اینکه اپل میخواهد از قابلیتی مشابه Face ID استفاده شده در آیفون، در آی مک هم استفاده کند، اما شاهد استفاده از این قابلیت در به روزرسانی بعدی آی مک نخواهیم بود.

این اطلاعات جدید که از منابع ناشناسی به دست آمده است همچنین نشان می دهد که به احتمال زیاد اپل از این قابلیت در نسل دوم آی مک با طراحی جدید استفاده خواهد نمود. با وجود اینکه در گذشته پیش بینی شده بود که اپل میخواهد از قابلیت تشخیص چهره Face ID در مک بوک پرو هم استفاده کند، اما بلومبرگ جزئیات دیگری را در رابطه با این موضوع منتشر نکرده است.

در این گزارش جدید همچنین آمده است که اپل میخواهد در آی مکی که در سال 2021 معرفی می گردد از طراحی جدیدی استفاده کند که مشابه طراحی مانیتور Pro Display XDR است. با توجه به این موضوع انتظار داریم که نمایشگر به کار رفته در آی مک بعدی دارای حاشیه های اندکی باشد.

همچنین گزارش های منتشر شده نشان می دهند که در آی مک بعدی دیگر از حاشیه عظیم معروف قرار گرفته در زیر نمایشگر آی مک خبری نخواهد بود و این آی مک در مقایسه با نسل های قبلی خود دارای طراحی صاف تری است.

  • اپل در حال توسعه آی مک با طراحی جدید و مک پرو با ابعاد کوچکتر است

منبع: Appleinsider

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 15227

به "اپل در آی مک 2021 از Face ID استفاده نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل در آی مک 2021 از Face ID استفاده نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید