باز شدن پای بنیانگذار بلک واتر به پرونده ارتباط ترامپ با روسیه

به گزارش دَبی بلاگ، اریک پرینس بنیانگذار شرکت مقاطعه کار نظامی بلک واتر به قانونگذاران کنگره آمریکا درباره ارتباط با تحقیقات مربوط به پرونده ارتباط ترامپ - روسیه مطالبی را گفته است.

باز شدن پای بنیانگذار بلک واتر به پرونده ارتباط ترامپ با روسیه

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، بر اساس سندی که اخیرا منتشر شده اریک پرینس چند روز پیش به گروهی از قانونگذاران کنگره آمریکا گفت که ماه ها پیش در نشستی با یک چهره تجاری مرتبط با کرملین در مجمع الجزایر سیشل درباره مسائل مربوط به روابط آمریکا با روسیه به بحث پرداخته اما اینکه در این نشست درباره برطرف تحریم ها علیه روسیه بحث شده را رد کرد.

پرینس خطاب به اعضای کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا گفته که در نشست با کریل دیمیتریف، مدیر اجرایی صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه (RDIF) حدود نیم ساعت در کافه ای در کشور کوچک سیشل و به پیشنهاد مقام های امارات متحده عربی دیدار داشته است. شرکت RDIF در فهرست تحریم های آمریکا قرار گرفته است.

کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا یکی از سه کمیته کنگره به همراه کمیته ویژه دیگری است که درباره اتهامات مربوط به مداخله روسیه به نفع دونالد ترامپ در انتخابات 2016 آمریکا تحقیقات می نمایند.

پرینس بعد از آن برای ایراد شهادت به این کمیته احضار شد که معین شد در 11 ژانویه 2017 با این چهره تجاری روس در سیشل ملاقات نموده است. روزنامه واشنگتن پست آمریکا گزارش داد که این دیدار وی نیز در راستای ارتباط برقرار کردن میان ترامپ با مسکو قبل از شروع به کار رسمی دولتش اجرا شده است. با این حال پرینس به شکل داوطلبانه با این کمیته دیدار داشته است.

او شرح داده که ابتدا برای یک نشست تجاری با مقام های امارات متحده عربی از جمله محمد بن زاید ولیعهد این کشور به سیشل رفته بود اما آنها پیشنهاد گفت وگوی او با دیمیتریف را دادند.

پرینس شرح داد: من به قصد اینکه با یک روس دیدار کنم به آنجا نرفته بودم.

پرینس در جریان انتخابات ریاست جمهوری 2016 از حامیان سرسخت دونالد ترامپ بود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1827

به "باز شدن پای بنیانگذار بلک واتر به پرونده ارتباط ترامپ با روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باز شدن پای بنیانگذار بلک واتر به پرونده ارتباط ترامپ با روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید