باشگاه گل گهر سیرجان: آمادگی حضور بانوان در ورزشگاهمان را داریم

به گزارش دَبی بلاگ، باشگاه گل گهر سیرجان در اطلاعیه ای اظهار داشت که آمادگی حضور بانوان در ورزشگاه خانگی اش را دارد.

باشگاه گل گهر سیرجان: آمادگی حضور بانوان در ورزشگاهمان را داریم

باشگاه گل گهر سیرجان اعلام کرد: همان گونه که هواداران شریف و خونگرم باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر سیرجان، اطلاع دارند، امشب و از ساعت 21:30 دقیقه، تیم فوتبال گل گهر به مصاف تیم سپاهان اصفهان خواهد رفت. فرایند بلیت فروشی این دیدار که با استقبال خوب خوب هواداران روبرو شده است، از روز چهارشنبه آغاز و نظر به اینکه مجوز ورود بانوان محترم تا به این هفته، فقط برای مسابقه تیم های استقلال و مس کرمان در ورزشگاه آزادی تهران صادر شده است، متاسفانه در بازی امشب گل گهر و سپاهان فقط هواداران آقا، مجوز ورود به ورزشگاه را دارند.

باشگاه گل گهر ضمن اعلام آمادگی کامل برای پذیرش بانوان محترم، امیدوار است در هفته های بعد و در صورت کسب مجوز ورود از سوی سازمان لیگ، شاهد حضور این عزیزان بر روی سکو های ورزشگاه اختصاصیِ گل گهر باشیم. از هواداران آقا هم که امروز در ورزشگاه حضور دارند، خواهشمندیم مثل همیشه، فرهنگ بالای هواداری خود را به معرض نمایش بگذارند و ضمن حمایت جانانه از تیم فوتبال گل گهر، شرایط را برای ورود خانم ها به ورزشگاه تسهیل کنند.

دیدار تیم های گل گهر و سپاهان به صورت زنده از شبکه سراسری ورزش و شبکه استانی شما نیز پخش خواهد شد. امیدواریم امروز در کنار هم و با حمایت پرشور از گل گهر، روزی به یادماندنی برای ورزش سیرجان خلق کنیم.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1401 بروزرسانی: 5 شهریور 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 26720

به "باشگاه گل گهر سیرجان: آمادگی حضور بانوان در ورزشگاهمان را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه گل گهر سیرجان: آمادگی حضور بانوان در ورزشگاهمان را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید