ببینید؛ از بازی تازه سازندگان ABZU و Journey رونمایی شد

به گزارش دَبی بلاگ، استودیوی Giant Squid به عنوان سازنده بازی های هنری ABZU و The Pathless به تازگی از بازی Sword of the Sea برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی رونمایی کرده است.

ببینید؛ از بازی تازه سازندگان ABZU و Journey رونمایی شد

در این بازی نو، در جستجوی پرده برداری از راز اقیانوسی گمشده مملو از زندگی، در سراسر چشم انداز ها مواج و سورئال نکروپولیس (Necropolis) گشت و گذار خواهید کرد. در دنیایی که زمین به صورت امواج جریان دارد، سوار یک تخته موج سواری شمشیر مانند با نام Hoversword خواهید شد و روی دریاهای متحرکی از شن حرکت می کنید. این وسیله مانند ترکیبی از اسنوبرد، اسکیت بورد و هاوربرد است. بازی از حیث گیم پلی در واقع حس آثار ورزشی را منتقل می کند اما در زمینه ای کاملا نو از ماجراجویی قرار گرفته است.

شخصیت اصلی بازی Wraith نام دارد که در دنیایی متروک زنده شده و وظیفه دارد که زندگی را به آن بازگرداند. در این میان باید خرابه های متنوع و فرهنگ های پر جنب و جوش و متنوع درون آن ها را کاوش کنید. همچنین باید در میان مقبره های در حال غرق شدن، کشتی های غرق شده مرموز و میدان های نبرد سنگی پرسه زده و دسته های غول پیکر ماهی و موجودات مختلف را در این فرآیند بازگردانید. با این حال باید مراقب باشید زیرا این سرزمین همچنین خانه موجودات بزرگی به نام لوایتان (leviathan) است که سد راه شما خواهند شد؛ موجوداتی که ادعای مالکیت بر زمین دارند.

البته اینکه Wraith چگونه با این موجودات مبارزه خواهد کرد فعلا تعیین نیست. هرچند اگر The Pathless را تجربه کرده باشید، احتمالا می دانید که استودیوی Giant Squid می داند که چگونه با باس های بزرگ حسابی بازیکنان را به چالش بکشد. از طرفی موج سواری در شن و ماسه فوق العاده روان و لذت بخش به نظر می رسد. گفتنی است که کارگردان خلاقیت بازی مت ناوا (Matt Nava) است که در موقعیتی مشابه روی بازی Journey نیز کار کرده است.

بازی Sword of the Sea در تاریخی ناتعیین برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 خرداد 1402 بروزرسانی: 10 خرداد 1402 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 30335

به "ببینید؛ از بازی تازه سازندگان ABZU و Journey رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ از بازی تازه سازندگان ABZU و Journey رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید