برای مجموعه های دانش محور بسته های حمایتی ویژه تعریف می گردد

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، روح الله دهقانی فیروزآبادی از شتاب دهنده و مرکز رشد یک شرکت دانش بنیان فعال در عرصه دارویی بازدید کرد و از ارائه بسته های حمایتی ویژه به فعالان اکوسیستم فناوری و نوآوری اطلاع داد.

برای مجموعه های دانش محور بسته های حمایتی ویژه تعریف می گردد

دهقانی فیروزآبادی با اشاره به این بسته حمایتی گفت: تصمیم داریم در این بسته حمایتی انواع خدمات و تسهیلات مختلف را به مجموعه های فناورانه به صورت متمرکز ارائه کنیم. اعتقاد داریم این کار تاثیرات مثبت زیادی خواهد داشت.

وی اضافه نمود: پرسیس ژن یک مجموعه پیروز در صنعت دارو است و دستاوردهای قابل توجهی برای کشور دارد که باید کوشش کنیم این مدل پیروز را به دیگر صنایع هم تسری دهیم.

معاون علمی، فناوری و افتصاد دانش بنیان با تاکید بر حمایت های ویژه معاونت علمی از این مجموعه برای فراوری سریع تر محصولات تازه، اعلام کرد: در واقع این یک مرکز نوآوری واقعی است که بر مبنای شناخت و کشش بازار اقدام به فراوری محصول می نماید. این مدل پیروز باید به دیگر صنایع بزرگ هم معرفی گردد.

وی با اشاره به اینکه ضرورت دارد مدل کاری این مجموعه به جریانی اثرگذار در صنایعی چون خودرو، نفت، پتروشیمی، نساجی و غیره بدل گردد، اضافه نمود: صنایع با این مدل کاری می توانند به شکل واقعی توسعه فناورانه و نوآورانه خود را رقم بزنند.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان به مدیران شتاب دهنده و مرکز رشد این شرکت توصیه کرد با برگزاری دوره های آموزشی متعدد زمینه آشنایی صنایع بزرگ با این مدل کاری را فراهم نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1401 بروزرسانی: 4 آذر 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 28028

به "برای مجموعه های دانش محور بسته های حمایتی ویژه تعریف می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای مجموعه های دانش محور بسته های حمایتی ویژه تعریف می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید