برگزاری اولین رویداد نمایشگاهی مسئله محور سازمان مالی کوثر با تاکید بر اقتصاد دانش بنیان

به گزارش دَبی بلاگ، اولین رویداد نمایشگاهی نوآورانه و مسئله محور سازمان مالی کوثر از تاریخ دوم تا پنجم اسفند ماه 1401 به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

برگزاری اولین رویداد نمایشگاهی مسئله محور سازمان مالی کوثر با تاکید بر اقتصاد دانش بنیان

اولین دوره از رویداد رویش، رویداد نمایشگاهی نوآورانه و مسئله محور سازمان مالی کوثر با موضوع افزایش بهره وری شرکت های تحت راهبری سازمان مالی کوثر و مبتنی بر حمایت از اقتصاد دانش بنیان برگزار می گردد .

سازمان مالی کوثر به عنوان یک مجموعه بزرگ و فعال در کشور و دارای 37 شرکت تحت راهبری که در حوزه های مختلف صنعت از جمله کشاورزی، صنعتی، ساختمانی، دامداری و طیور، مالی و سرمایه گذاری و … فعالیت دارد، با هدف حل مسائل اساسی مجموعه های خود و استفاده از ظرفیت ها و نیز حمایت از جوانان، نخبگان و فعالین صنعتی کشور، اقدام به برگزاری این رویداد نموده است .

این رویداد همراه با نمایشگاه توانمندی ها و پتانسیل های سازمان مالی کوثر، به مدت 4 روز از تاریخ دوم تا پنجم اسفند ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد .

در این نمایشگاه، 37 شرکت تحت راهبری سازمان مالی کوثر، خدمات و تولیدات خود را عرضه می کنند .

یکی دیگر از بخش های مهم این نمایشگاه، ارائه 124 مسئله ای است که در 37 شرکت این سازمان در 8 حوزه صنایع الکترونیک و ماشین های الکتریکی، انرژی، صنایع غذایی، کشت و صنعت، طیور، صنایع ساختمانی، مالی، آموزش و بیمه و صنایع معدن شناسایی و تعریف شده است و شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها، مراکز صنعتی و تحقیقاتی، دانشجوها و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط و تمام افراد دارای ایده و خلاقیت از جامعه دانشگاهی و صنعتی کشور می توانند در این نمایشگاه شرکت نموده و در این زمینه ها با سازمان مالی کوثر همکاری داشته باشند .

بعلاوه در جریان برگزاری این نمایشگاه، نشست های تخصصی ای در هر 8 حوزه ذکر شده برگزار می گردد و علاقمندان می توانند همراه با حضور در این نشست ها، با متخصصین این حوزه، ملاقات و مصاحبه داشته باشند .

بعلاوه علاقه مندان و فعالین صنعتی حوزه های ذکر شده، می توانند پس از برگزاری نمایشگاه، تا تاریخ 20 اسفند طرح های پیشنهادی خود را برای مسئله های ارائه شده را در سایت بارگذاری نموده و در صورت انتخاب طرحشان، در این زمینه ها با سازمان مالی کوثر همکاری داشته باشند .

کسب فرصت سرمایه گذاری ، دسترسی مستقیم به بازار ، شناسایی احتیاج های واقعی شرکت های تجاری ، ایجاد بازار اولیه برای فناوری های نوین ، ارتباط با متخصصان و مشاوران صنعتی و حمایت از سطح ایده تا تجاری سازی فناوری از جمله مزایایی است که برای نوآوران، استارتاپ ها، شرکت های خلاق و دانش بنیان دارای محصول یا خدمت مرتبط با رویداد در نظر گرفته شده است .

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام ( رایگان ) در رویداد، به سایت رویداد رویش به آدرس https://event.rouyeshkowsar.ir مراجعه کنند .

منبع: مجله شنبه
انتشار: 27 بهمن 1401 بروزرسانی: 27 بهمن 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 29196

به "برگزاری اولین رویداد نمایشگاهی مسئله محور سازمان مالی کوثر با تاکید بر اقتصاد دانش بنیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اولین رویداد نمایشگاهی مسئله محور سازمان مالی کوثر با تاکید بر اقتصاد دانش بنیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید