برکناری سردبیر آلمانی به اتهام زورگویی

به گزارش دَبی بلاگ، چند کارمند زن، اتهاماتی را مانند سوءِ استفاده از مقام، زورگویی، اجبار و قلدری علیه سردبیر نشریه بیلد آلمان مطرح نموده اند. رایشلت این اتهامات را رد نموده و بنا به درخواست خود تا خاتمه فرایند تحقیقات از سمتش کنار رفته است.

برکناری سردبیر آلمانی به اتهام زورگویی

جولیان رایشلت سردبیر روزنامه پرفروش و عامه پسند بیلد آلمان به اتهام نقض قوانین درون شرکتی موسوم به کامپلاینس به صورت موقت کنار رفت.

به گزارش خبرنگاران، اکسل اشپرینگر غول رسانه ای و مجموعه انتشاراتی آلمان به عنوان شرکت مادر روزنامه های بیلد و دی ولت در روز شنبه بیان کرد که سردبیر بیلد به طور موقت و تا زمان سرانجام آنالیز ها در باره اتهامات مطرح شده کنار خواهد رفت.

قوانین درون شرکتی در شرکت های مختلف با هم متفاوت است. برای مثال براساس قوانین درون شرکتی بعضی از مدیران نباید در مسابقات ورزشی شرکت یا شرط بندی نمایند زیرا این روش می تواند براساس قوانین شرکت یک تخلف اقتصادی یا پیشنهاد رشوه محسوب گردد.

رویترز نوشت: مجله هفتگی اشپیگل در گزارشی از ادامه فرایند تحقیقات در باره رایشلت بیان کرد که چند کارمند زن علیه او اتهاماتی مانند سواستفاده از مقام، زورگویی، اجبار و قلدری مطرح نموده اند.

از راست به چپ: کای دیکمن دبیر روزنامه بیلد، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان، تانیت کوچ مدیر مسئول و جولیان رایشلت سردبیر روزنامه بیلد در همایش بیلد 100 در برلین- سپتامبر 2016/ عکس: رویترز

مجموعه انتشاراتی اکسل اشپرینگر گفت: رایشلت این اتهامات را رد نموده و بنا به درخواست خود تا سرانجام فرایند تحقیقات به صورت موقت از سمتش کنار رفته است. اشپرینگر بیان کرد که برای رسیدگی به اتهامات مربوط به پفراینده سردبیر بیلد کارشناسان خارجی را نیز فراخوانده است.

این غول رسانه ای آلمان در بیانیه ای بیان کرد: تحقیقات به صورت باز و همه گیر انجام خواهد شد تا اعتبار و صداقت تمام افراد درگیر در پفراینده ارزیابی گردد.

آنها در این بیانیه افزودند: تا کنون هیچ مدرکی وجود نداشته است و پیش داوری براساس شایعات در فرهنگ سازمانی اکسل اشپرینگر غیر قابل تصور است.

اشپرینگر بیان کرد که الکساندرا وئرزباخ سردبیر روزنامه ساندی ادیشن به صورت موقت مدیریت تحریریه بیلد را به عهده خواهد داشت.

منبع: عصر ایران
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 16316

به "برکناری سردبیر آلمانی به اتهام زورگویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برکناری سردبیر آلمانی به اتهام زورگویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید