بلیت هواپیما زیر 600 هزار تومان همچنان نایاب است

به گزارش دَبی بلاگ، در حالی که بعضی شنیده ها از تذکر جدی وزیر راه و شهرسازی به رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در مورد ممنوعیت مقرون به صرفه فروشی بلیت هواپیما حکایت دارد، اما همچنان بلیت زیر 600 هزار تومان نایاب است.

بلیت هواپیما زیر 600 هزار تومان همچنان نایاب است

به گزارش مهر، اخیراً محمد محمدی بخش معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از برخورد این سازمان با شرکت های هواپیمایی که بلیت هواپیما را در روز های اخیر به علت کاهش تقاضا با نرخ های پایین می فروختند، اطلاع داده بود، شنیده ها حاکی از تذکر جدی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی به محمدی بخش در این خصوص حکایت دارد.

رئیس سازمان هواپیمایی (19 دی): مقرون به صرفه فروشی بلیت ممنوع است! / ‬ با مقرون به صرفه فروش ها برخورد می کنیم

کاپیتان محمدی بخش 19 دی ماه گفته بود: اخیراً شاهد بودیم که بعضی فروشندگان بلیت و عمدتاً چارتر کنندگان در بعضی راستا های پر تردد اقدام به فروش بلیت با کمتر از هزینه های معمول می کردند که این امر، تخلف است و با متخلفان برخورد قانونی می گردد.

کاپیتان محمدی بخش گفت: چنین اقدامی بدون شک موجب ضرر شرکت های هواپیمایی می شد و به همین علت سازمان هواپیمایی کشوری با این موارد برخورد می نماید.

تذکر وزیر راه به رئیس سازمان هواپیمایی در مورد حمایتش از ممنوعیت مقرون به صرفه فروشی بلیت هواپیما

خبرگزاری صداوسیما امروز چهارشنبه 22 دی ماه نوشت: یک منبع مطلع از تذکر جدی وزیر راه و شهرسازی به رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در مورد مشخص کف قیمت بلیت هواپیما اطلاع داد و گفت: وزیر راه از کاپیتان محمدی بخش خواسته این رویه اصلاح گردد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی (22 دی): مقرون به صرفه فروشی بلیت جرم نیست و با آن برخورد نمی کنیم

میر اکبر رضوی سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری نیز امروز چهارشنبه 22 دی ماه اظهار داشت: فروش بلیت هواپیما کمتر از نرخ 600 هزار تومان تخلف محسوب نمی گردد و این سازمان برای مقرون به صرفه فروشی بلیت مشروط به عدم کاهش کیفیت خدمات، ممنوعیتی قائل نیست.

ابلاغیه ممنوعیت فروش بلیت زیر 600 هزار تومان همچنان پابرجاست

با این حال همچنان خبری از فروش بلیت هواپیما در قیمت های پایین نیست و کف قیمتی 600 هزار تومانی بلیت هواپیما در جریان است.

در حال حاضر کف قیمت بلیت پرواز تهران-مشهد 600 هزار تومان، تهران تهران-تبریز 600 هزار تومان، تهران-اصفهان 650 هزار تومان، تهران-اهواز 710 هزار تومان و تهران-کیش 770 هزار تومان است.

منبع: فرارو
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 23040

به "بلیت هواپیما زیر 600 هزار تومان همچنان نایاب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیت هواپیما زیر 600 هزار تومان همچنان نایاب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید