تور ویتنام: برترین رستوران های ویتنام برای تجربه غذاهای ویتنامی

به گزارش دَبی بلاگ، شاید باورکردنی نباشد اما رستوران های ویتنام یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری این کشور برای گردشگران بین المللی به شمار می فرایند. غذاهای خوشمزه و فرهنگ غذایی هیجان انگیز ویتنام در کنار جاذبه های طبیعی و تاریخی این کشور، باعث شده است تا گردشگران زیادی این کشور را در صدر لیست آرزوهای خود قرار دهند.

تور ویتنام: برترین رستوران های ویتنام برای تجربه غذاهای ویتنامی

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ویتنام تجربه کنید و از شهرهای هوشی مین و هانوی ویتنام دیدن کنید.

در رستوران های ویتنام می توانید برترین انواع غذاهای ویتنامی را با کیفیتی عالی و طعمی اصیل تجربه کنید و خاطره ای شگفت انگیز از تور ویتنام برای خود بسازید.

به همین علت در این مقاله قصد داریم با معرفی برترین رستوران های ویتنام در دو شهر هانوی و هوشی مین که اصلی ترین شهرهای گردشگری ویتنام هستند، یک راهنمای عالی برای شما فراهم کنید.

برترین رستوران های ویتنام در شهر هانوی

ریشه بسیاری از غذاهای ویتنامی و به صورت کلی چیزی که ما از فرهنگ غذایی ویتنام می شناسیم، از شهر هانوی نشات گرفته است. این شهر سابقه ای طولانی در تهیه مواد اولیه درجه یک و ایجاد طعم های مختلف دارد. بعلاوه در سال های اخیر با ترکیب رگه هایی از آشپزی بین المللی به غذاهای ویتنامی، رستوران های هانوی توانسته اند تجربه جدیدی برای گردشگران پدید آورند.

ریشه بسیاری از غذاهای ویتنامی و به صورت کلی چیزی که ما از فرهنگ غذایی ویتنام می شناسیم، از شهر هانوی نشات گرفته است

  • The Hanoi Social Club

همانگونه که از نام این رستوران می توان حدس زد، رستوران The Hanoi Social Club یکی از برترین و پرطرفدارترین رستوران های هانوی است و بسیاری از اهالی هانوی ترجیح می دهند قرارها و دیدار های خود را در این رستوران برنامه ریزی نمایند.

این رستوران محیط مجذوب کننده و دلنشینی دارد و گاهی اوقات با اجرای زنده موسیقی، لذت صرف غذا در آن دوچندان می گردد. منوی این رستوران علاوه بر غذاهای ویتنامی، با تمرکز غذاهای مدیترانه ای انتخاب ویژه ای برای گردشگران گیاهخوار به شمار می رود.

به طور کلی، چه در پی مکانی برای صرف یک ناهار خوشمزه باشید و چه قصد داشته باشید یک بعد از ظهر دل انگیز را پشت سر بگذارید، رستوران The Hanoi Social Club از برترین رستوران های ویتنام برای شما خواهد بود.

  • Red Bean Restaurant

منطقه تاریخی هانوی از اصلی ترین مقصدهای مورد علاقه گردشگران تور ویتنام در مرکز این کشور است. پس دور از انتظار نیست که یکی از برترین رستوران های ویتنام در چند قدیمی این منطقه قرار داشته باشد. رستوران Red Bean Restaurant از برترین گزینه ها برای خوردن یک وعده غذای ویتنامی خوشمزه و هیجان انگیز است. کیفیت غذای استثنایی و بعلاوه محیط زیبا، باعث شده است تا محبوبیت این رستوران افزایش یابد.

منوی این رستوران به نوعی طراحی شده است که تمامی سلیقه ها را راضی کند و هر کس بتواند غذایی مطابق ذائقه خود سفارش دهید. در این رستوران می توانید ترکیبی استثنایی از غذاهای ویتنامی و غذاهای استرالیایی را سفارش دهد و یک خاطره بیادماندنی از تور ویتنام برای خود ثبت کنید.

  • Chả Cá Thăng Long

یکی دیگر از رستوران های ویتنام که توانسته است جایگاه ویژه ای در میان گردشگران و اهالی هانوی پیدا کند، رستوران Chả Cá Thăng Long است. شاید در نگاه اول به منوی محدود این رستوران، نسبت به کیفیت این رستوران تردید کنید. اما هنگامی که غذاهای این رستوران را امتحان کنید، متوجه کیفیت خارق العاده آن خواهید شد.

در این رستوران می توانید اصیل ترین غذاهای ویتنامی با کیفیتی مثال زدنی را تجربه کنید و حسابی دلی از عزا دربیاورید.

برترین رستوران های ویتنام در هوشی مین

شهر هوشی مین در کنار شهرهایی مانند بانکوک و سنگاپور، از مجذوب کنندهترین شهرهای جنوب شرقی آسیا به شمار می فرایند. رستوران های هوشی مین توانسته اند با ترکیب غذاهای ویتنامی با فرهنگ غذاهای دیگر کشورها، غذاهای خوشمزه ای را به گردشگران ارائه نمایند.

  • Shri Restaurant & Lounge

رستوران Shri Restaurant & Lounge از برترین رستوران های ویتنام در این شهر است که در بالای آسمانخراش معروف هوشی مین قرار گرفته است. اولین نکته ای که باعث مجذوب کنندهیت این رستوران شده، نمای شگفت انگیزی است که از شهر هوشی مین خواهید داشت.

پس از یک روز خسته نماینده در شهر هوشی مین، هیچ چیز مانند صرف یک وعده غذای خوشمزه ویتنامی در رستوران Shri Restaurant & Lounge نخواهد بود. اما اگر به هر علتی غذاهای ویتنامی را دوست ندارید، باز هم می توانید به این رستوران بروید زیرا در رستوران Shri Restaurant & Lounge منوی غذای اروپایی نیز وجود دارد تا تمامی گردشگران با هر سلیقه ای را پذیرا باشد.

  • Skewers Restaurant

یکی دیگر از رستوران های محبوب هوشی مین، رستوران Skewers Restaurant است. این رستوران برای گردشگران ایرانی مجذوب کنندهیت بالایی دارد زیرا در آن می توانند انواع غذاهای کبابی مدیترانه ای را سفارش دهند. خوردن غذا در این رستوران یک تفریح نیز به شمار می رود زیرا غذاها در مقابل چشمان شما و با هنر آشپزان این رستوران بر روی آتش های برافروخته تهیه می گردد.

  • Cuc Gach Quan

رستوران Cuc Gach Quan از دیگر رستوران های هوشی مین است که همیشه در بین اهالی این شهر و گردشگران محبوبیت بالایی داشته است. این معروفیت و محبوبیت به خصوص پس از اینکه برد پیت و آنجلینا جولی در سفر ویتنام خود در آن غذا خوردند، افزایش چشمگیری داشت.

این رستوران در یک ساختمان قدیمی در منطقه فرانسوی هوشی مین افتتاح شده است و همین موضوع، بر محبوبیت آن افزوده است زیرا محیط دلنشین و زیبای آن نیز به نوبه خود یک جاذبه گردشگری خواهد بود.

اگرچه در این مقاله از رستوران های ویتنام در دو شهر هانوی و هوشی مین گفتیم، اما در تور ویتنام یک انتخاب دیگر نیز برای خوردن غذاهای خوشمزه دارید. غذاهای خیابانی ویتنام جایگاه ویژه ای در این کشور دارند و امتحان کردن آنها، شما را با فرهنگ غذایی این کشور بیشتر آشنا خواهد ساخت.

منبع: ققنوس
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 22270

به "تور ویتنام: برترین رستوران های ویتنام برای تجربه غذاهای ویتنامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ویتنام: برترین رستوران های ویتنام برای تجربه غذاهای ویتنامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید