به اتمام رسیدن سهمیه انتخاب استانی انتاریو

به گزارش دَبی بلاگ، ظرفیت استان انتاریو برای سال 2017 به حدنصاب رسیده است.

برنامه مهاجرت استانی انتاریو (OINP)، که یکی از برنامه های مهاجرت استانی کانادا است، به حدنصاب خود در سال 2017 رسیده است.

به اتمام رسیدن سهمیه انتخاب استانی انتاریو

این اعلانیه نشان دهنده پرکار بودن امسال را برای انتاریو که درخواست های متعددی را در 10 گروه مهاجرتی متفاوت پذیرفته است، می باشد. در امسال به استان انتاریو که محبوبترین استان کانادا محسوب می گردد، 6,000 سهمیه انتخاب استانی تخصیص داده شده بود و OINP در 22 نوامبر اعلان کرد که ظرفیت مشخص شده به حد نصاب رسیده است.

OINP گفت که همه درخواست هایی که از قبل ارائه شده اند مورد رسیدگی قرار خواهند گرفت. درخواست های تایید شده در ابتدای سال 2018 گواهی انتخاب استانی OINP را دریافت می کنند و متقاضیان در تاریخ مدنظر از انتخاب خود آگاه خواهند شد.

سال بسیار فعال برای برنامه اولویت های سرمایه انسانی و برنامه فارغ التحصیلان بین المللی

امسال، سال بسیار فعالی برای برنامه اولویت های سرمایه انسانی همراستا با سیستم اکسپرس اینتری (HCP) بود. این برنامه برای مقامات مهاجرتی انتاریو این امکان را فراهم می نماید تا بانک اطلاعاتی اکسپرس اینتری فدرال را برای یافتن متقاضیان بالقوه ای که می توانند به سرعت با بازار کار این استان ادغام شوند، جستجو نماید.

اکسپرس اینتری در مهاجرت استانی کانادا

برنامه HCP در رویدادهای خاصی از سال 2017 که اکثرشان در ماه نوامبر بود، بازگشایی و مجددا سرانجام یافت. در دوره مشخصی از ماه می، NOI ها به وسیله برنامه HCP به صورت هفتگی صادر می شد. در ماه ژوئن این برنامه شرط داشتن 400 امتیاز CRS برای داوطلبین خاصی که دارای سابقه کار در حوزه فناوری و اطلاعات بودند، حذف کرد.

مشاغل فناوری اطلاعات در اولویت برنامه اکسپرس اینتری انتاریو

در سال گذشته برنامه فارغ التحصیلان بین المللی مقطع ارشد و دکترا نیز در بعضی از موارد خاص بازگشایی شدند. هر دوی این برنامه ها به دانشجویان بین المللی که مدرک ارشد یا دکترای خود را از انتاریو گرفته بودند، این امکان را فراهم می کرد تا به صورت دائم در استان زندگی و کار کنند. متقاضیان بدون داشتن پیشنهاد شغل نیز می توانند اپلای کنند.

برنامه های جدید و برنامه های اصلاح شده

OINP علاوه بر برنامه اولویت های سرمایه انسانی، برنامه دیگری همراستا با اکسپرس اینتری را برای نیروهای فنی حرفه ای در سال 2017 معرفی نموده است. انتاریو همچنین دارای یک برنامه نیروهای متخصص فرانسوی زبان همراستا با اکسپرس اینتری، می باشد.

در برنامه جدید نیروی فنی حرفه ای اکسپرس اینتری، داوطلبین اکسپرس اینتری که دارای سابقه کار در بخش ساخت و ساز و کشاورزی هستند را مورد هدف قرار می دهد و آنها را بر اساس احتیاج بازار کار استان در آن صنایع دعوت می نماید. انتاریو گفت که این برنامه می تواند در آینده برای مشاغل بخش های دیگر نیز توسعه یابد.

OINP همچنین برنامه پیشنهاد شغلی از کارفرما و برنامه کارآفرینان خود را در طول سال گذشته بروزرسانی کرد. برنامه پیشنهاد شغلی رویکرد درخواست را برای دانشجویان بین المللی و نیروهای متخصصی که دارای پیشنهاد شغل از یکی از کارفرمایان انتاریو هستند، راحت تر کرد. این تغییرات باعث می گردد که منتخبان به شخصه مسئول آماده سازی درخواست خود باشد یعنی مستندات کمتری از کارفرما ضروری است.

تغییرات برنامه کارآفرینان شامل پایین آمدن امتیاز مورد احتیاج زبان و تخصیص امتیاز اضافی به متقاضیان در صورتی که بتوانند کسب و کار خود را راه اندازی کنند یا یکی از کسب و کار موجود را در یکی از جوامع خارج از تورنتو خریداری کنند، می باشد.

سال پیش رو

طبق اعلانیه اوایل ماه نوامبر با توجه به برنامه مهاجرتی چندساله دولت فدرال، استان انتاریو در سال 2018 انتاریو محتمالا از سهمیه نسبتا بیشتری بهره مند خواهد شد. هدف مشخص شده برای سال 2017 کانادا سهمیه ای 51,000 نفری بود که این رقم برای سال 2018 به 55,000 نفر افزایش یافت. برنامه های فدرال بین سال های 2017 تا 2020 یک افزایش 32 درصدی برای PNP ها را در نظر گرفت.

شما هم قصد کار و تحصیل در کانادا را دارید؟ لطفا فرم ارزیابی تکمیل بفرمایید تا کارشناسان ما شرایط شما را آنالیز کنند.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 7567

به "به اتمام رسیدن سهمیه انتخاب استانی انتاریو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به اتمام رسیدن سهمیه انتخاب استانی انتاریو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید