تحقق بیش از 50 درصدی سهم شهرستان پاوه بر اساس سند اشتغال

به گزارش دَبی بلاگ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از تحقق بیش از 50 درصدی سهم شهرستان پاوه بر اساس سند اشتغال این استان اطلاع داد.

تحقق بیش از 50 درصدی سهم شهرستان پاوه بر اساس سند اشتغال

مختار احمدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه بر اساس سند اشتغال استان کرمانشاه ایجاد 46 هزار شغل طی امسال پیش بینی شده است، گفت : سهم شهرستان پاوه از این پیش بینی 2 هزار و 470 فرصت شغلی بوده که تا به امروز بیش از 50 درصد آن محقق شده است.

وی با اشاره به برگزاری متعدد کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان پاوه، اضافه نمود: رسالت جلسات کارگروه در شهرستان ها سنگین و خطیر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: هماهنگی و برنامه ریزی ایجاد اشتغال، رسالت اصلی کمیته اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان ها بوده و با توجه به شرایط کنونی نرخ بیکاری در این استان این وظیفه در شهرستان های تابعه کرمانشاه سنگین و خطیر است.

احمدی با بیان اینکه شغل های ایجادی به وسیله کمیته نظارت شهرستان ها به منظور راستی آزمایی نظارت می گردد، گفت: این نظارت به وسیله سامانه نظارت، ارتباط تلفنی، نظارت میدانی و نظارت به وسیله مراکز کاریابی صورت می گیرد.

وی تاکید نمود: شهرستان پاوه دارای ظرفیت های بالقوه زیادی در حوزه های مختلف مالی است که می تواند در اشتغالزایی بالا مؤثر باشد .

خبرنگاران کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مهر 1401 بروزرسانی: 20 مهر 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 27449

به "تحقق بیش از 50 درصدی سهم شهرستان پاوه بر اساس سند اشتغال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقق بیش از 50 درصدی سهم شهرستان پاوه بر اساس سند اشتغال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید