تخصیص اعتبار برای تهیه بسته های بهداشتی پیشگیری از ابتلا به کرونا

به گزارش دَبی بلاگ، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) باینگان از واریز کمک هزینه تهیه بسته های بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا خبر داد.

تخصیص اعتبار برای تهیه بسته های بهداشتی پیشگیری از ابتلا به کرونا

به گزارش خبرنگار ، حسن شیخ الملوکی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) باینگان از واریز مبلغ 19 میلیون و 200هزار تومان به حساب مددجویان دارای بیماری های خاص و زمین گیر شامل: بیماران سرطانی و تنفسی و قلبی عروقی و سالمندان و یا خانوار های در منطقه محروم و آسیب پذیر و در معرض خطر ساکن هستند به منظور پیشگیری از بیماری کرونا خبر داد.

حسن شیخ الملوکی افزود: به تعداد 64 خانوار و برای هر خانوار، مبلغ 300 هزارتومان جهت تهیه لوازم بهداشتی و ضد عفونی کننده و مراقبت برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا واریز شده است وبا ارسال پیامک در خصوص نحوه هزینه آن به این خانوار ها اطلاع رسانی شده است.

اجرای 46 طرح اشتغالزایی فرش و گلیم

جمشید خدرویسی رئیس کمیته امداد حمیل گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز تعداد 46 طرح اشتغالزایی در زمینه تولید صنایع دستی فرش و گلیم با اعتبار 3 میلیاردو 200میلیون ریال جهت مددجویان تحت حمایت امداد حمیل به مرحله اجرا در آمده است.

او گفت: طرح های اجرا شده با پرداخت تسهیلات امدادی توان افزایی و معرفی مددجویان (مجریان طرحها) به راهبران شغلی با توجه به پتانسیل بالای هنر قالیبافی در شهرحمیل و در روستای چشمه کبود به انجام رسیده است.

تخصیص 1 میلیاردو 50 میلیون ریال اعتبار جهت مقابله با ویروس کوئید 19

سید مهدی حجازی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه گفت: 105 میلیون تومان به حساب مددجویان دارای بیماری های خاص واریز شده است.

حجازی افزود: به تعداد 350 خانوار و برای هر خانوار، مبلغ 300 هزارتومان جهت تهیه لوازم بهداشتی و ضد عفونی کننده و مراقبت برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا واریز شده است.

او ادامه داد: توصیه های بهداشتی نیز به مددجویان ارائه شده و با انجام خدمات الکترونیکی تردد مددجویان به حداقل رسیده است.

ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 6532

به "تخصیص اعتبار برای تهیه بسته های بهداشتی پیشگیری از ابتلا به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص اعتبار برای تهیه بسته های بهداشتی پیشگیری از ابتلا به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید