بازسازی منزل: ترکیب زباله پلاستیکی و گرافن برای بازسازی جاده ها ، مصرف قیر کاهش یافت

به گزارش دَبی بلاگ، یکی از شرکت های حوزه راه سازی، با ترکیب گرافن و زباله های پلاستیکی پیروز به فراوری ماده ای برای بازسازی جاده ها شده که مصرف قیر را تا 14 درصد کاهش می دهد.

بازسازی منزل: ترکیب زباله پلاستیکی و گرافن برای بازسازی جاده ها ، مصرف قیر کاهش یافت

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، شرکت رودفیل (Roadfill) پیروز به جمع آوری بودجه برای فناوری شده است که با استفاده از آن می توان بازسازی جاده ای را با گرافن بهبود داد.

شرکت رودفیل مستقر در بریتانیا فناوری را توسعه داده است که زباله پلاستیکی را با گرافن ترکیب می نماید و از آن برای تعمیر جاده ها استفاده می گردد، در حالی که این کار انتشار CO 2 را کاهش می دهد، اقتصاد چرخه ای را نیز ایجاد می نماید. بر اساس تحقیقات این شرکت، محصولات شرکت رودفیل مصرف قیر را تا 14 درصد کاهش می دهد و به طور میانه 7 برابر دوام بیشتر ایجاد می نماید که می تواند هزینه ها را برای سازمان های دولتی و مشاغل تا 30 درصد کاهش دهد. این محصولات می توانند در برابر آب و هوا و ایجاد چاله ها مقاوم تر باشند و اصطکاک سطحی بیشتری داشته باشند و خستگی لاستیک و فاصله ترمز را کاهش دهند.

شرکت رودفیل اکنون در یک کمپین پیروز سرمایه گذاری جمعی در حال جمع آوری سرمایه است. کمپین ها به زودی به سرانجام می رسند و این شرکت در حال حاضر بیش از 550،000 پوند از 600 سرمایه گذار جمع آوری نموده است که بسیار بیشتر از هدف اولیه 350،000 پوندی خود است.

شرکت رودفیل فن آوری خود را با همکاری دانشگاه ها آزمایش می نماید و بعلاوه قرارداد هایی با چندین شرکت برای توسعه بیشتر این فناوری امضا شده است. این آزمایش ها در یونان اجرا شده و نتایج گزارش ها نشان می دهد که جاده ها پس از آتش سوزی های ویرانگر تابستان گذشته دست نخورده به جای مانده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 21708

به "بازسازی منزل: ترکیب زباله پلاستیکی و گرافن برای بازسازی جاده ها ، مصرف قیر کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی منزل: ترکیب زباله پلاستیکی و گرافن برای بازسازی جاده ها ، مصرف قیر کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید