تست رایگان کرونا در متروی تهران تمدید شد

به گزارش دَبی بلاگ، تست رایگان کرونا در متروی تهران تمدید شد و مسافران مترو طبق برنامه ارائه شده می توانند با مراجعه به پایگاه تست کرونا در دو ایستگاه علی آباد و شوش نسبت به انجام غربال گری رایگان اقدام کنند.

تست رایگان کرونا در متروی تهران تمدید شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سید مجتبی تقوی نژاد معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران با اعلام این خبر گفت: با توجه به استقبال مسافران از اجرای این برنامه، انجام غربالگری از مسافران به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

وی با تأکید بر اینکه انجام تست کرونا و غربالگری شهروندان برعهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است، گفت:، اما بنا بر درخواست این وزارتخانه و شرکت شهر سالم در این زمینه اعلام آمادگی و با آن ها همکاری کردیم. به همین منظور ماه گذشته طی مراجعه ای که به منظور بازدید از اقدامات فرهنگی و آموزشی مترو انجام شد، تصمیم گرفته شد که برنامه تست سریع کرونا به مترو هم تسری پیدا کند، بنابراین مقرر شد که شرکت مترو ایستگاه های خلوت تر را در اختیار شهر سالم بگذارد تا مسافرانی که نسبت به ابتلاء بیماری کرونا مشکوک هستند، پیش از ورود به ایستگاه مترو، تست سریع کرونا بدهند که در صورت بروز مشکل وارد ایستگاه نشوند و سلامت دیگر مسافران به خطر نیفتد.

به گفته تقوی نژاد، پس از اعلام آمادگی شرکت مترو در این باره، دانشگاه علوم پزشکی تهران هدف و گام نخست این برنامه را ایستگاه های جنوب شهر تهران خاطرنشان کرد. در نهایت دو ایستگاه علی آباد و شوش توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران برای انجام تست سریع کرونا و غربالگری معین و معین شد.

وی بیان نمود: مکاتبات دیگری با دانشگاه علوم پزشکی ایران و شهید بهشتی انجام شد تا ارزیابی دیگری روی باقی ایستگاه های مترو برای ادامه این برنامه داشته باشند چرا که شرکت مترو برای توسعه این اقدام اعلام آمادگی کرده است.

گفتنی است، دو ایستگاه شوش و علی آباد تا روز پنج شنبه 16 بهمن و ایستگاه علی آباد ماه 99 آماده انجام تست رایگان با حضور کارشناسان حوزه سلامت می باشند.

گفتنی است، برنامه تست رایگان کرونا به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران و شرکت شهر سالم برگزار می شود.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 15176

به "تست رایگان کرونا در متروی تهران تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست رایگان کرونا در متروی تهران تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید