تصاویر رسمی گلکسی Z Fold 2، گلکسی تب اس 7 و گلکسی واچ 3 منتشر شد

به گزارش دَبی بلاگ، تا ساعاتی دیگر سامسونگ طی رویداد آنپکد از گوشی های سری نوت 20، تبلت های سری تب اس 7، گلکسی واچ 3 و گلکسی Z Fold 2 رونمایی می نماید. به همین دلیل ایوان بلس، افشاگر معروف فناوری، از تصاویر رسمی این محصولات رونمایی کرد.

تصاویر رسمی گلکسی Z Fold 2، گلکسی تب اس 7 و گلکسی واچ 3 منتشر شد

تا به امروز در رابطه با محصولاتی که قرار است در رویداد آنپکد پیش رو معرفی شوند خبرها و تصاویر زیادی منتشر شده و تقریبا می توانیم بگوییم از تمام مشخصات فنی و شکل ظاهری آن ها با خبریم. امروز هم حساب کاربری evleaks@ (ایوان بلس) در توییتر، تصاویری از تمام این محصولات را به اشتراک گذاشت تا نگاه دقیقی داشته باشیم به گجت هایی که قرار است تا ساعاتی دیگر شاهد رونمایی از آن ها باشیم.

تصاویر اول مربوط به گلکسی Z Fold 2، گوشی تاشو جدید سامسونگ بود که طبق آخرین خبرها، قرار است به پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس، 12 گیگابایت رم و نمایشگر 7.7 اینچی با رفرش ریت 120 هرتز و وضوح 1536 × 2152 مجهز گردد.

گلکسی تب اس 7 و اس 7 پلاس هم در دسته تبلت هایی قرار می گیرند که امروز معرفی می شوند. این دو تبلت به ترتیب نمایشگری 11 و 12.4 اینچی خواهند داشت و با پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس به همراه 6 گیگابایت حافظه رم راهی بازار می شوند. همچنین به نظر می رسد سامسونگ ظرفیت باتری این دو را نیز به ترتیب 7040 و 10090 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته است.

در رابطه با ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 هم ویدیو و تصاویر زیادی منتشر شده است. حتی به تازگی ویدیوی جعبه گشایی این گجت را هم دیده بودیم که در یوتیوب به اشتراک گذاشته شده بود؛ به همین دلیل خبرهای در این رابطه چیز جدیدی برای ارائه نخواهند داشت. با این حال ویدیویی از آن منتشر شده که می توانید در زیر آن را مشاهده کنید.

در این ویدیو شاهد رونمایی از بزل چرخان، فرامین دستوری و قابلیت گفتار به متن هستیم که قرار است ویژگی های شاخص این گجت را تشکیل دهند. علاوه بر این ها، به نطر می رسد قابلیت های ردیاب سلامت نیز در گلکسی واچ 3 به روزرسانی خواهند شد، اما برای پاسخ به اینکه آیا شاهد اضافه شدن چیز جدیدی به آن ها خواهیم بود یا خیر، باید منتظر بمانیم و ببینیم.

در نهایت می توانید ویدیوی تبلیغاتی گل سر سبد محصولات سامسونگ یعنی سری گلکسی نوت 20 را نیز در زیر مشاهده کنید. محصولاتی که گفته می گردد قرار است از پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس (و اگزینوس 990) و 8.12 گیگابایت رم بهره ببرند.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10815

به "تصاویر رسمی گلکسی Z Fold 2، گلکسی تب اس 7 و گلکسی واچ 3 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر رسمی گلکسی Z Fold 2، گلکسی تب اس 7 و گلکسی واچ 3 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید