تصاویر لو رفته از وان پلاس 7 پرو نشان می دهند نمایشگر این گوشی هیچ شگفتی و پیشرفت بزرگی ندارد

به گزارش دَبی بلاگ، شرکت چینی وان پلاس روز 14 می (24 اردیبهشت ماه) از پرچم دارهای جدید خود رونمایی می نماید. قرار است در این روز اسمارت فون های OnePlus 7 و OnePlus 7 Pro معرفی شوند.

تصاویر لو رفته از وان پلاس 7 پرو نشان می دهند نمایشگر این گوشی هیچ شگفتی و پیشرفت بزرگی ندارد

چندی پیش، مدیرعامل شرکت وان پلاس مدعی شده بود صفحه نمایش پرچم دار وان پلاس 7 پرو یک موفقیت و پیشرفت بزرگ در صنعت نمایشگرهای موبایل است و از این طریق حساسیت رسانه ها و کاربران را برانگیخت.

اما اکنون که معینات و تصاویر لو رفته از این گوشی اندرویدی را مشاهده می کنیم؛ باید گفت چندان چیز شگفت انگیز و پیشرفته بزرگی ندارد و تقریبا همان ظاهر و طراحی وان پلاس 7 را خواهد داشت که مدت ها است تصاویر آن در اینترنت دست به دست می گردد.

مطابق معمول و البته قابل انتظار، سایت WinFuture جدیدترین تصاویر گوشی های وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو را منتشر نموده است. برای اولین بار، وان پلاس 7 پرو در رنگ های آبی (Nebula Blue) و خاکستری (Mirror Grey) عرضه شده و گفته می گردد رنگ سومی هم در کار خواهد بود.

صفحه نمایش این گوشی خمیده و بدون حاشیه است. دوربین سلفی و سنسورهای جلویی گوشی در یک ناچ پاپ آپ قرار گرفتند تا شاهد کمترین حاشیه در بخش بالایی گوشی باشیم.

تنها شگفتی نمایشگر وان پلاس 7 پرو

تنها نکته قابل توجه و گفتنی درباره صفحه نمایش وان پلاس 7 پرو، برخورداری از نرخ رفرش 90 هرتزی است که برای بهبود کیفیت بازی های ویدیویی مناسب است و قبلا در گوشی هایی مانند ریزر فون شاهدش بودیم. البته، هنوز رفرش ریت سریع تر 90 هرتزی به طور رسمی تایید نشده است.

شرکت وان پلاس تایید نموده است گوشی OnePlus 7 Pro در یک نسخه 5G نیز عرضه می گردد ولی هنوز تفاوت های آن با وان پلاس 7 از نظر نرم افزاری و سخت افزاری به طور کامل معین نشده است.

می دانیم که وان پلاس 7 پرو از پردازنده اسنپدراگون 855 با 6 تا 12گیگابایت رم بسته به مدل های مختلف استفاده می نماید. نمایشگر این پرچم دار سوپر آمولد +Quad HD با باتری بزرگ تر 4 هزار میلی آمپرساعتی خواهد بود.

سه دوربین در پنل پشتی با قدرت زوم 3 برابری اپتیکال، سه بلندگو و حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش از دیگر معیناتی است که انتظار داریم در وان پلاس 7 پرو مشاهده کنیم.

گفته می گردد وان پلاس 7 اسمارت فونی ضعیف تر و رده پایین تر از وان پلاس 7 پرو است. مثلا، نرخ رفرش صفحه نمایش به 30 هرتز می رسد و دارای بریدگی ناچ درون خود نمایشگر است. همین طور، دوربین و معینات سخت افزاری پایین تری دارد.

شایعات می گویند قیمت وان پلاس 7 پرو نزدیک به 700 یورو خواهد بود ولی گوشی رده پایین تر وان پلاس 7 قیمتی به مراتب کمتر دارد.

منبع

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: یک پزشک
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3166

به "تصاویر لو رفته از وان پلاس 7 پرو نشان می دهند نمایشگر این گوشی هیچ شگفتی و پیشرفت بزرگی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر لو رفته از وان پلاس 7 پرو نشان می دهند نمایشگر این گوشی هیچ شگفتی و پیشرفت بزرگی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید