تغییر در سهمیه های کنکور مستلزم قانون جدید است

به گزارش دَبی بلاگ، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت:در حوزه سهمیه ها وزارتین علوم و بهداشت ،درمان و آموزشی پزشکی پیشنهاداتی دارند که یک اصلاح اساسی است که بخشی از تغییرات آن مستلزم تغییر در قانون است.

تغییر در سهمیه های کنکور مستلزم قانون جدید است

سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، درباره ملاقات خود با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت:موضوع بعضی از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی با مجلس شورای اسلامی مشترک است که از جمله آنها می توان به بحث سهمیه ها، کنکور، جمعیت و همچنین برنامه پنج ساله اشاره نمود.

وی به برنامه پنج ساله نیز اشاره نمود و گفت:در حوزه علم و فناوری و فرهنگ دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی کمیته تلفیقی را بر اساس مصوبه سند راهبری مهندسی فرهنگی تشکیل داده که به برنامه پنج ساله و ستاد نقشه جامع علمی ورود پیدا می نماید.این برنامه های مشترکمان موضوع گفت وگوهای ما بوده است تا بتوانیم سازوکاری برای آن فراهم کنیم که کارها سرعت بیشتری پیدا نمایند.

وی گفت: در حوزه سهمیه ها وزارتین علوم و بهداشت ،درمان و آموزشی پزشکی پیشنهاداتی دارند که یک اصلاح اساسی است که بخشی از تغییرات آن مستلزم تغییر در قانون است و این مجلس است که باید این تغییر را انجام دهد. بنا شد فضای همکاری را برای تصمیم گیری فراهم کنیم.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

تور انگلیس: تور انگلیس | تور انگلیس ارزان، تور لندن ارزان، تور انگلیس بهار 99، تور لندن تابستان 99 ارزان قیمت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 9851

به "تغییر در سهمیه های کنکور مستلزم قانون جدید است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر در سهمیه های کنکور مستلزم قانون جدید است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید