تفاهم نامه همکاری دانشگاه بزرگمهر و شرکت مدیریت نیروگاه های گازی خراسان به امضا رسید

به گزارش دَبی بلاگ، تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه بزرگمهر قائنات و شرکت مدیریت نیروگاه های گازی خراسان با هدف توسعه همکاری های علمی و پژوهشی به امضا رسید.

تفاهم نامه همکاری دانشگاه بزرگمهر و شرکت مدیریت نیروگاه های گازی خراسان به امضا رسید

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، تفاهم نامه همکاری دانشگاه بزرگمهر قائنات و شرکت مدیریت نیروگاه های گازی خراسان، با هدف توسعه همکاری های مشترک امضا شد.

از مهمترین مفاد این تفاهم نامه می توان به همکاری مشترک در توسعه آموزش و پژوهش، توسعه تعاملات، توسعه تحقیقات هدفمند، منسجم و کاربردی، بهره گیری از نتایج تحقیقات علمی اجرا شده در حوزه انرژی، مدیریت و راهنمایی ظرفیت های موجود در دانشگاه در راستای بهبود عملکرد نیروگاه، استفاده از ظرفیت های آزمایشگاهی و کارگاهی طرفین و فراهم کردن امکان حضور اساتید و دانشجویان برتر دانشگاه در نیروگاه و رفع کردن احتیاج های طرفین، اشاره نمود.

کاظمی، مدیرعامل نیروگاه سیکل ترکیبی شهید کاوه قائن در این نشست این همکاری را حرکت به سمت سازندگی و توسعه خواند و گفت: در نیروگاه به مسائل از دید فنی و علم مهندسی نگاه می گردد که این مسائل راه چاره تحقیقاتی دارد و امیدواریم با همکاری اساتید و پژوهشگران دانشگاه بزرگمهر قائنات و مهندسین نیروگاه بتوانیم مسائل نیروگاه را بر مبنی علمی حل کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 23297

به "تفاهم نامه همکاری دانشگاه بزرگمهر و شرکت مدیریت نیروگاه های گازی خراسان به امضا رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه همکاری دانشگاه بزرگمهر و شرکت مدیریت نیروگاه های گازی خراسان به امضا رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید