تفاوت بالش طبی با بالش معمولی چیست ؟

به گزارش دَبی بلاگ، رپرتاژ آگهی- راحتی در منزل و یا حتی محل کار از جمله موارد با اهمیتی است که باید به وسیله افراد در نظر گرفته گردد که یکی از عوامل موثر در این زمینه، انتخاب یک بالش طبی مناسب است. احتمالاً اگر در حال مطالعه این مقاله هستید، احتیاج به یک بالش مناسب طبی دارید؛ اما از اینکه چه بالشی بهره ببرید، هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده اید. ما در این مقاله قصد داریم درباره تفاوت های بالش های معمولی با انواع بالش طبی صحبت کنیم تا با بکارگیری از آن بتوانید نوع دلخواه این گونه بالش ها را انتخاب و خریداری نمایید.

تفاوت بالش طبی با بالش معمولی چیست ؟

ویژگی های بالش معمولی

برای اینکه تفاوت های بالش معمولی با بالش های طبی را عنوان کنیم، شاید بهتر باشد به صورت مجزا ویژگی های هر دو نوع بالش را عنوان کنیم. همان طور که می دانید بالش معمولی در بیشتر موارد برای استراحت و در رختخواب مورد استفاده قرار می گیرد و به شکل چهارگوش یا حتی مستطیلی وجود دارد. این گونه بالش ها ممکن است با هر نوع متریالی پر شوند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاص خودشان هستند.

یکی از مهم ترین مشخصه های بالش معمولی برخلاف بالش طبی یکدست نبودن آن هاست. در واقع یعنی ممکن است متریال استفاده شده در یک گوشه جمع شده و به شکل گوله گوله شده باشند که طبیعتاً بخش دیگر بالش معمولی خالی خواهد ماند. این موضوع نشان می دهد که انتظار راحتی و نرمی مناسب از این گونه بالش ها نباید وجود داشته باشد.

از دیگر خصوصیات بالش های معمولی قیمت های مناسب تر آن ها به نسبت دیگر بالش ها خصوصاً نوع طبی است. با این حال احتمال آسیب به سر و گردن پس از مدتی استفاده از آن ها وجود دارد؛ چرا که استاندارد خاصی برایشان تعریف نشده است. در ضمنً در نظر داشته باشید که الیاف مورد استفاده در بالش معمولی به علت آنکه استاندارد نیست احتمال ایجاد حساسیت را افزایش می دهد و چه بسا احتیاج به دارو برای برطرف حساسیت داشته باشید. بعلاوه بیشتر مختصصان بکارگیری از این نوع بالش را توصیه نمی نمایند؛ چراکه به مرور زمان احتمال آسیب به مهره های گردن را افزایش می دهد. با این حال ممکن است رنگ و لعاب برخی از بالش های معمولی گول زننده باشد.

ویژگی های بالش طبی

بالش های طبی به دو صورت وجود دارند که ایرینگ و مموری فوم نام دارند که در مدل فوم داخل بالش از فوم حافظه دار پر شده است که عملکرد تخصصی و هوشمندانه خواهد داشت. ضمن اینکه نوع بادی این مدل بالش همان طور که از نامش پیداست از طریق باد تهیه شده است.

از ویژگی های بالش طبی می توان به صاف بودن سطح آن و کاملاً یکنواخت بودن بالش اشاره نمود و بعلاوه در کلیه بخش ها یک دست بوده که این موضوع باعث می گردد تا مصرف نماینده هیچ گونه فشاری را متحمل نگردد. همان طور که می دانید بالش های طبی دارای مدل های مختلف است که هر کدام ممکن است خواص متفاوتی داشته باشد. از مزیت های بکارگیری بالش طبی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

· کاهش درد جسمی

یکی از مهم ترین خصوصیات استفاده از بالش طبی برای افرادی است که از درد کتف یا کمر رنج می برند. این گونه دردها معمولاً تا مدت ها افراد را اذیت می نمایند که برای این منظور بکارگیری از نوع خاصی از بالش های طبی می تواند یاری نماینده باشد.

· جلوگیری از خروپف

همان طور که می دانید بسیاری از افراد با قرارگیری شرایط بدنی شان در حالت نامناسب به خروپف دچار می شوند. برای برطرف این مشکل و باز شدن راه تنفس استفاده از بالش طبی بسیار دارای اهمیت است. توصیه می کنیم که اگر این مشکل را دارید، حتماً قبل از خرید محصول مدنظر با افراد متخصص در این زمینه مصاحبه کنید.

· مراقبت از ستون مهره ها

پر واضح است که در حالت خواب یا استراحت باید سر و شانه ها کاملاً در یک راستا باشند که استفاده از بالش های معمولی این ویژگی را نخواهد داشت و طبیعتاً باید از بالش های طبی استفاده گردد. این گونه بالش ها با توجه به فرم ثابت و راحتی که دارند، به خوبی می توانند از ستون مهره ها مراقبت نمایند.

· کاهش عرق شبانه

معمولاً در بالش های طبی از ژل هایی استفاده می گردد که خاصیت ضدتعریق دارند؛ بنابراین اگر از جمله افرادی هستید که خواب شبانه با عرق ریزی زیاد دارید، توصیه می کنیم که حتماً از انواع بالش طبی که دارای ژل های مخصوص است، استفاده کنید.

· اصلاح فرم بدن

مطمئناً اگر شرایط بدنی در خواب کنترل نگردد، می تواند در آینده مسائل بسیاری را به بار بیارود که برای جلوگیری از این گونه معضلات، توصیه اکید می گردد که از انواع بالش های طبی استفاده گردد. در واقع این گونه محصولات به خوبی می توانند شرایط بدنی را به برترین شکل ممکن در نظر بگیرند که در نتیجه خواب بهتر را نیز برای افراد به ارمغان می آورند.

آنالیز قیمت بالش طبی

همان طور که می دانید بالش های طبی در انواع و اقسام مختلف وجود دارند که هر کدام نیز دارای قیمت های مختلفی هستند. با این حال قیمت این نوع بالش به موارد زیادی بستگی دارد که در ادامه به مهم ترین آن ها خواهیم پرداخت:

- برند بالش: بالش های طبی در برندهای مختلفی وجود دارند که یکی از محبوب ترین آن ها برند ترک است. این نوع بالش طبی دارای ویژگی های منحصربه فردی است که برای موقعیت های مناسب قابل استفاده خواهد بود.

- نوع بالش طبی: معمولاً بالش های طبی برای مصارف مختلف در نظر گرفته می شوند که قیمت هرکدام با یکدیگر فرق دارد.

- کیفیت بالش طبی: متریال های در نظر گرفته شده برای فراوری بالش های طبی متفاوت هستند که این روش ها هر چه بهتر اعمال شوند، کیفیت بالش را افزایش می دهند.

خرید بالش طبی از فروشگاه اینترنتی حوله و کالای خواب اواریا

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله چنانچه احتیاج به انواع بالش طبی دارید، کافی است که به یک مرکز معتبر و البته مجاز مراجعه کنید. برای این منظور پیشنهاد می کنیم که از فروشگاه اینترنتی اواریا استفاده کنید. در این فروشگاه به انواع محصولات خصوصاً بالش طبی ترک و مواردی از این دست دسترسی خواهید داشت که با قیمت های ارزنده در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که از مزایای استفاده از خدمات مجموعه تخصص اواریا می توان به پایین بودن قیمت ها و بعلاوه کیفیت محصولات اشاره نمود که باعث شده است تا رضایت حدبیشتری مشتریان جلب گردد. حال برای هرگونه ارتباط با فروشگاه اواریا می توانید به سایت این مجموعه به نشانی https://evarya.com مراجعه نمایید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 21 تیر 1401 بروزرسانی: 21 تیر 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 25646

به "تفاوت بالش طبی با بالش معمولی چیست ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاوت بالش طبی با بالش معمولی چیست ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید